Hotel Oceanomare
Hotel a la vora de l'aigua amb un gimnàs obert les 24 hores i una terrassa superior
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Oceanomare





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 111 €
taxes i impostos inclosos
15 de nov. - 16 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, banyera d'hidromassatge (Emotion)

Habitació doble, banyera d'hidromassatge (Emotion)
El més destacat
Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Banyera d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite (Double)

Suite (Double)
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Banyera d'hidromassatge privada
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via del Timone, 13, Ravenna, RA, 48122
Sobre aquest allotjament
Hotel Oceanomare
Allotjaments similars

Terme Beach Resort
Terme Beach Resort
- Platja privada
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
8.6 de 10, Excel·lent, 252 opinions
Preu actual: 84 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 7 EUR per adult i 7 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 7 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 7 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Oceanomare Ravenna
Hotel Oceanomare
Oceanomare Ravenna
Hotel Oceanomare Hotel
Hotel Oceanomare Ravenna
Hotel Oceanomare Hotel Ravenna
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Oceanomare
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
GABRIEL
Viatge en parella
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
GABRIEL
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge en parella
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Frank
Estada de 2 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
Raul
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Raul
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MORENO
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfetto per le nostre esigenze
MORENO
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Folland
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Folland
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Alessia
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alessia
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Clifford
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clifford
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Glorimar
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Glorimar
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge en parella
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ricardo
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Clifford
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clifford
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
James
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Tom
Viatge en família
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tom
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Simone
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simone
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wendy
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Maurizio
Viatge de negocis
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
1 notte per trasferta di lavoro
Maurizio
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel, beetje rumoerig
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Jordan
5 d’oct. de 2024
Jordan
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Oliver
18 de set. de 2024
Oliver
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Alessio
Viatge de negocis
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top
Alessio
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
Clifford
26 de jul. de 2024
Clifford
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Elisa
Viatge en família
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elisa
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Wendy
Viatge en família
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wendy
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Douglas, Bay Roberts
Viatge en parella
8 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Serkan
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Serkan
Estada d’1 nit (abr. 2024)








