Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Zirve Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació (Super King)

Habitació (Super King)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

KP29 Gusar-Leze Motor Road, Qusar, AZ3800
Sobre aquest allotjament
Zirve Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 25 AZN per adult i 15 AZN per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 360 AZN per vehicle l'anada i la tornada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
- Càrrec pel llit addicional: 60.0 AZN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Zirve Hotel Qusar
Zirve Qusar
Qusar Zirve Hotel Hotel
Hotel Zirve Hotel Qusar
Hotel Zirve Hotel
Zirve
Zirve Hotel Hotel
Zirve Hotel Qusar
Zirve Hotel Hotel Qusar
Preguntes freqüents
Opinions: Zirve Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
ank
Viatge en parella, Viatge en família
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
ank
10/10, Excel·lent
RAZI
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
RAZI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Ajinkya Ashok
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ajinkya Ashok
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Igrar
Viatge en família
24 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Amazing trip
Igrar
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Ann
Viatge en parella
3 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ann
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Kateryna
Viatge en grup
1 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kateryna
Estada de 4 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Enver
30 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Some points to be better
Enver
Estada de 2 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Bahadir
Viatge en família
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bahadir
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Nicola
Viatge en grup
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing staff
Nicola
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Famil
Viatge en família
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Famil
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Abdulaziz
Viatge en grup
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Abdulaziz
Estada de 5 nits (des. 2019)
8/10, Bo
fayeza
Viatge en família
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fayeza
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Nawaf
11 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nawaf
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Mohammad
17 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohammad
Estada d’1 nit (març 2019)