Hotel David
Hotel d'estil colonial amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel David





Serveis populars
El preu actual és de 26 €
4 d’ag. - 5 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual tradicional

Habitació individual tradicional
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor intel·ligent
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit de matrimoni

Suite júnior, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Televisor intel·ligent
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite Elite, balcó

Suite Elite, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Televisor intel·ligent
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, bany privat

Habitació quàdruple, bany privat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor intel·ligent
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor intel·ligent
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Habitació individual, bany privat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor intel·ligent
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Per cable
Netflix
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, bany privat

Habitació doble, bany privat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor intel·ligent
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de xampany
També et pot agradar

Hilton Colon Quito
La Mariscal
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
8.6 de 10, Excel·lent, 406 opinions
Preu actual: 79 €
11 d’ag. - 12 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Pasaje Jose Marti E4-53, y Avenida Gran Colombia, Quito, 170136
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Plaza del Teatro
Hotel Plaza del Teatro
- Wifi gratuïta
- Aparcament disponible
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
8.4 de 10, Molt bé, 88 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Impost sobre el valor afegit de l'Equador (15 %). Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit (15 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 USD per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 5 USD per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 5 USD per animal de companyia per nit.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 10 USD.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel David Quito
David Quito
Hotel David Hotel
Hotel David Quito
Hotel David Hotel Quito
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel David
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gregory, Morristown
5 de jul. de 2025
Gregory
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Fanny
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fanny
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Jordan
15 de juny de 2025
Jordan
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Katherine Elizabeth
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katherine Elizabeth
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Coralie
Viatge en grup, Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Coralie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
William, Managua
Viatge en parella, Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
h
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
h
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Mirna Lisseth
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mirna Lisseth
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luka
Viatge en grup
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Hotel with Excellent Staff
Luka
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en parella
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Angie
Viatge en parella
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angie
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Wayland
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wayland
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ALFREDO VELAZQUEZ
Viatge en grup
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ALFREDO VELAZQUEZ
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Félix
Viatge en família amb nens petits
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Félix
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
FUKANG
Viatge en família
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FUKANG
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Danforth
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Danforth
Estada de 28 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Claudia
19 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Hotel agradável
Claudia
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Mayra
Viatge en família
22 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
10/10
Mayra
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Lorena
Viatge en família
6 de febr. de 2024
Lorena
Estada d’1 nit (febr. 2024)
2/10, Horrible
Juan
5 de febr. de 2024
Juan
Estada de 3 nits (gen. 2024)
4/10, Deficient
Jorge Santiago
Viatge en família
22 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge Santiago
Estada d’1 nit (gen. 2024)