Millbrook Resort
Hotel de luxe amb 4 restaurants i 3 banyeres d'hidromassatge
Galeria de fotos de l’allotjament Millbrook Resort





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 303 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, 2 dormitoris

Habitació doble o amb dos llits individuals, 2 dormitoris
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Carregar totes les fotos de: Estudi Deluxe

Estudi Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Terra tèrmic (bany)
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite, 1 dormitori

Estudi en suite, 1 dormitori
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Rentadora/assecadora
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1124 Malaghans Road, Arrowtown, 9371
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kamana Lakehouse
Kamana Lakehouse
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 511 opinions
Preu actual: 216 €
taxes i impostos inclosos
11 de des. - 12 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 40 NZD per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 40 NZD només l'anada (entre 4 i 12 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 55.0 NZD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Classificació que proporciona Qualmark®, font de les classificacions oficials per estrelles dels allotjaments a Nova Zelanda.
L’allotjament també es coneix com a
Millbrook Arrowtown
Millbrook Resort
Millbrook Resort Arrowtown
Millbrook Hotel Arrowtown
Millbrook Resort Hotel
Millbrook Resort Arrowtown
Millbrook Resort Hotel Arrowtown
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Millbrook Resort
9,8
Magnífic
9,8
Neteja
9,4
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
13 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge en grup
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Kevin
Estada de 2 nits (nov. 2025)
2/10, Horrible
Clark
11 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Clark
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
10 d’oct. de 2025
Patrick
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Craig
4 d’oct. de 2025
Craig
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Shahvez
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shahvez
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
Viatge en parella
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Anthony
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
K h
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
K h
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
Viatge en parella
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephanie
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephanie
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Titaina
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Titaina
Estada de 7 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Deborah
Viatge en grup
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Deborah
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy
Viatge en parella
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wendy
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Kris
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kris
Estada de 5 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
koh
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
koh
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah, Stonehouse
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alpana
16 de març de 2025
Alpana
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jade
Viatge en parella
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jade
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Shuji
Viatge en família
11 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Shuji
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
John
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
John
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Reuben
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reuben
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Akshat
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Akshat
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
HYUNWOOK
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
HYUNWOOK
Estada de 4 nits (des. 2024)








