Palms Hotel
Hotel a Quatre Bornes amb una terrassa superior i un centre de negocis obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Palms Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LED
2 Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

66, St Jean Road, Quatre Bornes
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Voila Bagatelle
Voila Bagatelle
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.8 de 10, Bé, 160 opinions
Preu actual: 182 €
taxes i impostos inclosos
5 de jul. - 6 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 30 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 80 EUR per persona l'anada i la tornada.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Palms Hotel Quatre Bornes
Palms Quatre Bornes
Palms Hotel Hotel
Palms Hotel Quatre Bornes
Palms Hotel Hotel Quatre Bornes
Preguntes freqüents
Opinions: Palms Hotel
Opinions
7,4
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
23 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 16 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Nejat Hamid
4 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nejat Hamid
10/10, Excel·lent
gerald
24 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
gerald
8/10, Bo
Jean François, LA PLAINE DES CAFRES
21 d’oct. de 2022
Jean François
Estada de 7 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Leopold Dominique
Viatge en parella
18 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leopold Dominique
Estada de 5 nits (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Mevin
1 d’abr. de 2022
Mevin
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Damilola Mercy
22 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Damilola Mercy
Estada de 8 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Joseph
10 de gen. de 2022
Joseph
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Hans W.
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans W.
Estada de 4 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
EFRAIM
Viatge de negocis
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ice view at the top of the building


EFRAIM
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
20 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
gerald, ion
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gerald
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Chaewoon
Viatge de negocis
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
추천합니다.
Chaewoon
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Chaewoon
Viatge de negocis
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
추천합니다.
Chaewoon
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Louise, Seychelles
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Louise
Estada de 5 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
Karine et Gilbert
Viatge en família
7 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karine et Gilbert
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Michelle, Lusaka
Viatge de negocis
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Michelle
Estada de 15 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
andrew
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
andrew
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Kirsten
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Palms view
Kirsten
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
mahdi
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tre bien
mahdi
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Meghal, Madagascar
10 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Well located and a decent price for mauritius
Meghal
Estada d’1 nit (des. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
2 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada de 9 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Corinne
6 de nov. de 2018
Confort basique ( Bar au dernier étage tres sympa
Corinne
Estada de 11 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Marco
26 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Business Trip
Marco
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Manickaraj
21 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manickaraj
Estada de 6 nits (oct. 2018)