Gold Crest Hotel
Hotel a Quatre Bornes amb un gimnàs obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Gold Crest Hotel





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Televisor LCD
Divan llit
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

St Jean Road, Quatre Bornes
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sikamifer Tourist Resort
Sikamifer Tourist Resort
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
6.8 de 10, 14 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
10 de set. - 11 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 42 EUR per adult.
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 21 EUR per nen (2-12 anys)
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 56 EUR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 28 EUR per nen (2-12 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 20 EUR per adult i 11 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 95 EUR per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Gold Crest Hotel
Gold Crest Hotel Quatre Bornes
Gold Crest Quatre Bornes
Hotel Gold Crest
Gold Crest Hotel Mauritius/Quatre Bornes
Gold Crest Hotel Hotel
Gold Crest Hotel Quatre Bornes
Gold Crest Hotel Hotel Quatre Bornes
Preguntes freqüents
Opinions: Gold Crest Hotel
Opinions
6,2
6,4/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
5,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vanita
9 d’abr. de 2025
Vanita
Estada de 21 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jade
31 de març de 2025
Jade
Estada de 4 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Mahmud
13 d’oct. de 2024
Mahmud
Estada de 3 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Parth
24 de set. de 2024
Parth
Estada de 3 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Moses
19 de set. de 2024
Moses
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Leelesh
Viatge en família
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Leelesh
Estada de 12 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Vishal
Viatge de negocis
13 d’oct. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pathetic. Don't waste money
Vishal
Estada de 4 nits (oct. 2022)
4/10, Deficient
Terry
24 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bearable
Terry
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Marco
31 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
cortesia e gentilezza del personale
Marco
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
OSAGIE
17 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awesome!!
OSAGIE
Estada de 4 nits (febr. 2019)
2/10, Horrible
HaroonShadman, Dubai, UAE
29 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HaroonShadman
Estada de 6 nits (des. 2018)
2/10, Horrible
Vikash
30 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vikash
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Hari Om
26 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
My stay at Gold Crest
Hari Om
Estada de 6 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
REGINA M D
16 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
REGINA M D
Estada de 20 nits (oct. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Personnel tres froid jai quitter l'hôtel apres une
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Gitanand
7 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Gitanand
Estada de 3 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2017)
6/10, Acceptable
Steven, Australia
29 de març de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Gold Crest close to the city and all facilities
Steven
6/10, Acceptable
Jean-Michel
2 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hôtel plus que moyen.
Jean-Michel
8/10, Bo
Sébastien
11 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Bien quand on ne travaille pas dans sa chambre
Sébastien
4/10, Deficient
Viatger verificat
10 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Neteja
Veraltet, es gibt bessere Alternativen am Ort
Viatger verificat
8/10, Bo
Hadia, cairo
1 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hadia
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació