Hotel Schiffahrt
Hotel a peu de platja amb esmorzar gratuït i serveis de spa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Schiffahrt





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 152 €
taxes i impostos inclosos
26 d’ag. - 27 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Schulhausstrasse 1, Quarten, SG, 8885
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Neu-Schönstatt
Hotel Neu-Schönstatt
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 144 opinions
Preu actual: 143 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.40 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 CHF per animal de companyia per estada.
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 CHF per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 60.0 CHF per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 09:00-23:00
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Schiffahrt Quarten
Schiffahrt Quarten
Hotel Hotel Schiffahrt Quarten
Quarten Hotel Schiffahrt Hotel
Hotel Hotel Schiffahrt
Schiffahrt
Hotel Schiffahrt Hotel
Hotel Schiffahrt Quarten
Hotel Schiffahrt Hotel Quarten
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Schiffahrt
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Antonino
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonino
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pierre
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierre
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en parella
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Djafar
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Djafar
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Philippe
Viatge de negocis
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philippe
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Tom
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tom
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jolanda
Viatge en parella
6 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jolanda
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Gabriele
Viatge en parella
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriele
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Mary
28 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stunning oasis
Mary
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Donald
15 de maig de 2024
Donald
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Pamela
11 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great view

Pamela
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Thor
1 d’abr. de 2024
Thor
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Michel
7 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michel
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Eugenio
Viatge en família
4 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eugenio
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Orlando
16 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gut, preiswert und einfach.
Orlando
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Giovanna
Viatge en parella
23 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giovanna
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Simone
Viatge en parella
3 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simone
Estada de 3 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Reinhard
12 de febr. de 2023
Reinhard
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Matthias
11 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthias
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Xavier
2 de febr. de 2023
Xavier
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Marcel
Viatge en parella
23 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Ruth
17 de nov. de 2022
Ruth
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
jean-claude
Viatge en família
8 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean-claude
Estada de 4 nits (jul. 2022)