The Chariot Resort & Spa

Allotjament de 4.0 estrelles
Diversió a la platja i piscina a l'aire lliure, a prop de Temple de Jagannath

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The Chariot Resort & Spa

Exterior
Suite Deluxe | Sala d'estar
Detall de l'interior
Exterior
Habitació executiva, 2 llits dobles | Bany | Capçal de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts

Opinions

6,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Piscina
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Aire condicionat

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació executiva, 2 llits dobles

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Llits addicionals
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Suite

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit individual

Habitació prèmium

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual

Habitació Deluxe

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Llits addicionals
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Estudi en suite prèmium

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Suite Deluxe

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Sipasarubali, Baliapanda, Puri, Orissa, 752001

Què hi ha als voltants

  • Temple Vishnu - 18 minuts a peu - 1.6 km
  • Platja de Puri - 18 minuts a peu - 1.6 km
  • Temple de Jagannath - 2 minuts en cotxe - 2.2 km
  • Temple de Vimala - 2 minuts en cotxe - 2.2 km
  • Narendra Sagar - 2 minuts en cotxe - 2.2 km

Com moure’s per la zona

  • Puri Station: 16 min a peu
  • Aeroport de Bhubaneswar-Biju Patnaik (BBI): a 87 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Domino's Pizza - ‬9 minuts a peu
  • ‪Wild Grass Restaurant - ‬3 minuts a peu
  • ‪Hotel Samudra - ‬5 minuts a peu
  • ‪Mostly grilles Barbeque Restaurant - ‬4 minuts a peu
  • ‪Govinda’s Restaurant - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

The Chariot Resort & Spa

Hotel de 4 estrelles a prop de Platja de Puri
Temple de Jagannath se situa a prop d'on és The Chariot Resort & Spa, que ofereix una terrassa, una cafeteria i un jardí. Per descansar i relaxar-te, visita la sala de vapor. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen dinar, sopar, plats lleugers i cuina índia. La wifi gratuïta a les zones comunes està disponible per a tots els clients, juntament amb biblioteca i servei de bugaderia i tintoreria.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil, amb gandules i para-sols de piscina
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar d'estil bufet (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Premsa gratuïta al vestíbul, mobiliari a l'aire lliure i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Les 60 habitacions presenten comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com caixes fortes i premsa gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i banyeres o dutxes
  • Balcons, frigorífics i cafeteres/teteres

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït fora de les instal·lacions
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:00: 315 INR per adult i 315 INR per nen
  • 2 restaurants
  • Un bar
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • The Laguna
  • The Tide
  • The Upper Deck

Activitats

  • Biblioteca
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Sala de vapor

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de conferències
  • Centre de negocis
  • Sala d'ordinadors
  • Sales de reunions

Exterior

  • Accés directe a la platja
  • Gandules de piscina
  • Jardí
  • Mobles a l'aire lliure
  • Para-sols de piscina
  • Terrassa

Spa

  • Massatges amb pedres calentes
  • Servei de massatges a l'habitació

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Tovalloles

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 20 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 08:00.
Registre de sortida sense contacte
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 48 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card (Aadhar Card, driving license, voter ID or passport) issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 1575 INR per adult
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 1575 INR per nen (6-12 anys)

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 315 INR per adult i 315 INR per nen (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.

L’allotjament també es coneix com a

Chariot Puri
Chariot Resort
Chariot Resort Puri
The Chariot Resort Spa
The Chariot Resort & Spa Puri
The Chariot Resort & Spa Hotel
The Chariot Resort & Spa Hotel Puri

Preguntes freqüents

The Chariot Resort & Spa té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.

The Chariot Resort & Spa accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a The Chariot Resort & Spa?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament; també es pot aparcar als voltants sense cap cost.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Chariot Resort & Spa?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a The Chariot Resort & Spa?

Registre de sortida: 08:00.

On es troba The Chariot Resort & Spa?

Aquest hotel a Puri comunicat amb una estació de tren o metro, ofereix amb accés directe a la platja i és a menys de 2 km de les atraccions següents: Platja de Puri i Temple de Jagannath. Temple Vishnu i Temple de Vimala també són a menys de 2 km. Puri Station és a 16 min a peu.

Opinions: The Chariot Resort & Spa

Opinions

6,0
Puntuació 10: Excel·lent. 6 de 32 opinions
Puntuació 8: Bo. 7 de 32 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 6 de 32 opinions
Puntuació 4: Deficient. 4 de 32 opinions
Puntuació 2: Horrible. 9 de 32 opinions

6,0/10

Neteja

6,6/10

Personal i servei

6,8/10

Comoditats

5,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

ANURADHA, dix hills

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Will recommend to our family and friends
Estada de 3 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Anik

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good place to stay in Puri, not too far away from the beach
Estada de 4 nits (des. 2024)

2/10, Horrible

Sunit

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Except the AC in the room.Nothing is good about the property.The toilets are not clean.All the areas are stinky.The staffs are rude. The food is over priced.The staffs needs adequate training on how to treat the guests.They don't have the any etiquette on how to address the customer concerns and issues. I am extremely disappointed with the property
Estada d’1 nit (ag. 2024)

2/10, Horrible

TARA

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Terrible resort with pungent drain smell throughout the property. They claim free Wi-Fi but the poor Wi-Fi is only available at the lobby. No cable. Staff tried to provide another room but equally worse. I misplaced my room key somewhere in the room and I asked for a temporary one - the staff’s attitude is we can’t give provide another one without extra Rs.500. Do a favor to yourself and don’t waste money here. It is not even worth Rs.2k. Stay near Golden beach hotels. Only the restaurant is decent in this place.
Estada de 2 nits (jul. 2024)

6/10, Acceptable

swapan kumar

Overall maintenance is average.
Estada de 3 nits (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

HARENDRA SINGH

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great place
Estada d’1 nit (març 2024)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Horrible in-room service / dirty and torn bedlinen

Serious issues with housekeeping and room services. All the issues were reported and acknowledged by the hotel manager. Hotel manager could not help much as the booking was done through hotel.com website. The comission of hotel.com on this booking was more than INR10,000.00 The room assigned was not prepared for 3 guest. Missing towel toiletries. When we ebtered the room it was tardy with extrly dirty lamp shades and the bathroom window blind had fungus on it The bed sheets, pillow and comforter cover were over used and torn. Broken pillows and stained mattresses. The shower was broken that was fixed after we complained. There was a need of consant chasing of the housekeeping for providing toiletries and towel - as the room cleaning service doing proper job. Overall the stay was a nightmare, as the room beside us was being renovated and there was noise of drilling during the day time. The only positive of this property was the sea view...and quietness as it is a remote location. I request hotels.com to kindly look into this matter urgently as obviously i have overpaid for this horrible stay. Kindly note the hotel manager also informed the senior management about these issue and i had met the guy heading room service and shared all my complaints/concerns directly with him. - Room number was 731 or 713....
Estada de 4 nits (oct. 2022)

10/10, Excel·lent

Vaishali

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent location for Puri and the close by beaches. Our room had a partial view of the sea. The staff are excellent and went beyond means to make us feel comfortable ! The restaurant food is North Indian and good. We are there almost everyday. Restaurant staff too are polite. Just a note I want to mention: A bath May would have helped in the bathroom as senior people find it hard to get out of the shower with wet feet and could be dangerous. Also, we were 3 adults in one room and the resort charges for the extra adult to be in the room, however the amenities are not of 3 people. There are only 2 cups and tea/coffee sachets are only two. Bottled water is two bottles so perhaps this can be accommodated for 3 people.
Estada de 3 nits (oct. 2022)

2/10, Horrible

Satyabrate

Estada d’1 nit (des. 2021)

8/10, Bo

KANAN CHAL

Viatge en família
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

view of sun rising and sea is amazing.

Stay was OK. We did booking for 3 rooms and we reached the hotel at 10.45 am. First room we got at 11.30 am and the other two rooms after 12.30 pm.
Estada d’1 nit (des. 2021)

6/10, Acceptable

KAZUNORI

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

チェックアウトの時間

チェックアウトの時間が8時と非常に速いのが残念。リゾートを歌うのであれば12時近くまで標準としてほしいものです。
Estada de 2 nits (març 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
I will not stay here again. Washroom was so sticky and wet. The room is 0 star. I don’t understand why Travelocity rated this as a 4 star, did someone get paid under the table? I paid for 4 star hotel but got a cheap one. The exterior of the hotel looks good, but that’s about it. I will not recommend this hotel to any foreigners, it’s only a good fit for a local person.
Estada de 2 nits (des. 2018)

2/10, Horrible

SUNIL, JHARKHAND

Què no li ha agradat: Personal i servei
VERY POOR SERVICE, DISCOURTIOUS BEHAVIOUR OF STAFF.TRAVEL DESK PERSON VERY SHRUDE.NOT ADVISABLE TO STAY AT THIS HOTEL
Estada de 2 nits (oct. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2018)

2/10, Horrible

santanu, kolkata

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Worst hotel in puri

Worst hotel.worst reception.only bother about money..dont know how 2 treat with people...talking only about money...far away from beach
Estada de 2 nits (des. 2017)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Worst experience.

Worst room.i have been checkout an hour left from check in
Estada d’1 nit (set. 2017)

4/10, Deficient

P. Raj, BBSR

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Not going back

Not the best experience. Rooms were not clean, Ac was not working and TV remote did not exist.
Estada d’1 nit (ag. 2017)

2/10, Horrible

Suni, Atlanta

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Not As expected

Worst experience for price and place. Nothing good to pay this amount its 1star hotel
Estada d’1 nit (maig 2017)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

approach to the hotel was not good.

Food and staff were good. Hotel was not on beach.

8/10, Bo

Manish, Kolkata

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
We enjoyed thoroughly.

4/10, Deficient

Ruth

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

in die Jahre gekommene Anlage (für Inder)

In die Jahre gekommene Anlage für Inder. Kein direkter Meereszugang (Lagune davor) , angebotene Serviceleistungen wurden nicht erbracht (z.B. Shuttleservice zum 5 km entfernten Ort Puri), keine Sitzmöglichkeiten im ansich schönen Garten, laut (wie viele indische Hotels)

8/10, Bo

Subhasish

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice stay after uncertainties

Nice stay after uncertainties - The stay was very nice but not till the hotel called up 12 hrs before the stay period. The numbers available with expedia as well as in the hotel website are outdated ones and are not functional. There was no way out to confirm on the road directions, vehicle pickup or notify the hotel on tentative arrival time, etc..

2/10, Horrible

Rana, Atlanta, GA

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice property but very poorly maintained

Property was just not what was advertised on their website. It is very run down with leaky roofs/ceilings, broken door handles and safety locks. Major issue was Air Conditioning. There was no Air Conditioning on both the rooms booked including no AC in major parts of the property. Front desk is of no help! The best part of the property is the dining service, their staff is very cordial and excellent at their job. No proper road to the property as well as no beach access even though the property is beach front. In all, it was not worth the money we paid for!!!

8/10, Bo

Prof Arup, Kolkata, India

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

A Place Worth Visiting

The hotel excels with its service and immaculate behavior of its people. We stayed there for 6 days and enjoyed our stay. The property is one of a kind with a lagoon and the sea beach after a beautifully maintained garden. The food was good and the chef took special care of us. We had dinner specially prepared for us with local ethnic Odiya cusine. The GM of the hotel is a friendly person and takes personal care. The only problem is the road connectivity.The place remains at a desolate area away from the city.In a saline weather, maintaining the huge property is difficult and wall paints got damped and peeled off at certain points. Power cut is frequent.But at the end of the day we remember the positives only.Lovely people all around greeting in folded hands!

4/10, Deficient

Aditya, Jaipur

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

Pathetic Experience......

We had a very bad experience at Chariot. At the time of check In, the staff allotted us room which was highly damp, full of stains and stinky. after lot of Drama, the room was changed and again, the airconditioning of the room was not functioming. My child had already slept. Finally, we were given a third room @ 12 midnight which was decent enough to stay there for 2 nights. The hotel is well built but it seems that it is a haunted house now....no maintenance at all. I would not recommend this hotel as it is highly overpriced as per its standards.