St Laurn Koregaon Park Pune
Hotel a Pune amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i una terrassa superior
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament St Laurn Koregaon Park Pune





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 66 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 dormitori, no fumadors, vistes a la ciutat

Habitació, 1 dormitori, no fumadors, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Executive Superior Room

Executive Superior Room
Executive Deluxe King Room
També et pot agradar

Sheraton Grand Pune Bund Garden Hotel
Pune
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
8.8 de 10, Excel·lent, 262 opinions
Preu actual: 83 €
taxes i impostos inclosos
6 de set. - 7 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

15 A Koregaon Park Road, Pune, Maharashtra, 411010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Crowne Plaza Pune City Centre by IHG
Crowne Plaza Pune City Centre by IHG
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 281 opinions
Preu actual: 49 €
taxes i impostos inclosos
6 de set. - 7 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: entre 399 i 399 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600 INR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
St Laurn Business
St Laurn Business Hotel
St Laurn Business Hotel Pune
St Laurn Business Pune
St Laurn Business Hotel
St Laurn Koregaon Park Pune Pune
St Laurn Koregaon Park Pune Hotel
St Laurn Koregaon Park Pune Hotel Pune
Preguntes freqüents
Opinions: St Laurn Koregaon Park Pune
Opinions
6,6
6,8/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
3 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Achsa
2 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Achsa
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
KOJI
Viatge de negocis
12 d’ag. de 2023
KOJI
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Gursimran
Viatge en família
7 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Gursimran
Estada d’1 nit (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Too expensive and NOISY
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Sunil
21 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Business stay
Sunil
Estada d’1 nit (març 2019)
6/10, Acceptable
pilsuk
9 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
대체로 양호
pilsuk
Estada de 2 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Chris
7 de març de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Chris
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Amit Antony
8 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Amit Antony
Estada de 3 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Ankita
20 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ankita
6/10, Acceptable
Chris, Sydney
12 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Great food but old and tired property
Chris
Estada de 4 nits (gen. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
31 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
intet virkede
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
4/10, Deficient
queenanne, pune
11 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
In business park pune
queenanne
4/10, Deficient
Raheel
17 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Location, Pathetic Hotel!!!
Raheel
2/10, Horrible
RB, Mumbai & New york NY
22 de des. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A/C, Drainage and refrigerators in any of 5 rooms
RB
4/10, Deficient
Akshay, New Delhi
14 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Average hotel. Average rooms. Overpriced rent.
Akshay
4/10, Deficient
Viatger verificat
3 de des. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
leslie , Mumbai
1 de des. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Location is good but reminders to clean room
leslie
2/10, Horrible
Harsh
26 d’oct. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harsh
8/10, Bo
Sankalp, Gurgaon
24 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel at good location
Sankalp
2/10, Horrible
Viatger verificat
8 de set. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Vijay Anand
26 de juny de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vijay Anand
8/10, Bo
Madhu, Hyderabad
27 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Improvement in guest relations
Madhu
8/10, Bo
Ping Lung
17 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent! Will always come again.
Ping Lung
4/10, Deficient
Dipak, Singapore
15 d’abr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació