Guaminí Misión Hotel
Hotel a la vora del riu amb 2 restaurants i 2 piscines a l'aire lliure
Galeria de fotos de l’allotjament Guaminí Misión Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple de luxe

Habitació quàdruple de luxe
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Río Paraná & Palo Rosa, Puerto Iguazú, Misiones, 3370
Sobre aquest allotjament
Guaminí Misión Hotel
Allotjaments similars

Iguazú Jungle Lodge
Iguazú Jungle Lodge
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 729 opinions
Preu actual: 127 €
13 de des. - 14 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1424.71 ARS per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
- Càrrec de la destinació: 3000 ARS per persona i per estada. No s'aplica als menors de 12 anys.
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Els menors de 16 anys no poden accedir a l'spa, mentre que els menors de 18 anys només poden accedir amb la supervisió d'un adult.
L’allotjament també es coneix com a
Guaminí Misión Hotel Iguazu
Guaminí Misión Hotel
Guaminí Misión Iguazu
Guaminí Misión Hotel Puerto Iguazú
Guaminí Misión Puerto Iguazú
Guaminí Misión
Guaminí Misión Hotel Hotel
Guaminí Misión Hotel Puerto Iguazú
Guaminí Misión Hotel Hotel Puerto Iguazú
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Guaminí Misión Hotel
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
8,4
Ubicació
9,0
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
10 de jul. de 2025
Robert
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Ricardo
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Diego
Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Diego
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
NILTON E
31 de maig de 2025
NILTON E
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
cristiane
Viatge en grup
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
cristiane
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Adrian
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Luiz Octavio
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz Octavio
Estada de 4 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
luiz guilherme
1 de maig de 2025
luiz guilherme
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Julie
Viatge en parella
29 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julie
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bianca
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bianca
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
sarah
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
sarah
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dylan
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely
Dylan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Fernando
20 de març de 2025
Fernando
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Guilherme
19 de març de 2025
Guilherme
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Raggi
28 de febr. de 2025
Raggi
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ian
Viatge en família
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay.
Ian
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Tim
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tim
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
LOURDES
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LOURDES
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Tiago
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tiago
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Delores
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very relaxing!
Delores
Estada de 2 nits (febr. 2025)








