La Casa De Mi Sub
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Parc Nacional Galápagos
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament La Casa De Mi Sub





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica

Habitació bàsica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Dormitori independent
Congelador
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, diversos llits

Habitació familiar, diversos llits
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Dormitoris
Congelador
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, 2 llits dobles

Habitació bàsica, 2 llits dobles
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Dormitori independent
Congelador
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mayaicu y Atahualpa, Puerto Baquerizo Moreno, Galapagos Islands
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Galapagos Planet Hotel
Galapagos Planet Hotel
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 30 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Impost sobre el valor afegit de l'Equador (15 %). Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit (15 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
La Casa De Mi Sub Hotel
La Casa De Mi Sub Puerto Baquerizo Moreno
La Casa De Mi Sub Hotel Puerto Baquerizo Moreno
Preguntes freqüents
Opinions: La Casa De Mi Sub
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
You get what you paid for
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Herman
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Herman
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
mohamed
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
mohamed
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bérangère
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bérangère
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
EDITA
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EDITA
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Consuelo
Viatge en família
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Consuelo
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Naty
5 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naty
Estada de 2 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Brian
29 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
PAOLA
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
PAOLA
Estada de 3 nits (jul. 2024)
2/10, Horrible
Patricia
Viatge en família amb nens petits
15 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Luis
Viatge en família amb nens petits
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Luis
Estada de 5 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Daniele
Viatge en grup
1 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniele
Estada de 5 nits (febr. 2024)
2/10, Horrible
Anahi
17 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anahi
Estada de 7 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Rafael Wilfrido Molina
Viatge en parella
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Rafael Wilfrido Molina
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Mirco
3 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mirco
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
5 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2023)
4/10, Deficient
pelayo
29 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Would not stay again
pelayo
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Chidambaram
Viatge en família
25 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chidambaram
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
jeff
13 de des. de 2023
jeff
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Jay
28 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jay
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
María José
Viatge en família
24 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
María José
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2023)
2/10, Horrible
Aimee, Port Coquitlam
Viatge en família amb nens petits
10 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aimee
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
MuChing
2 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MuChing
Estada de 4 nits (juny 2023)