Ventana Hotel Prague
Hotel de luxe amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ventana Hotel Prague





VIP Access
Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite romàntica

Suite romàntica
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Matalàs de Select Comfort
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Matalàs de Select Comfort
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Dúplex júnior

Dúplex júnior
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitori independent
També et pot agradar

Art Nouveau Palace Hotel
Centre de la ciutat de Praga
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.001 opinions
Preu actual: 119 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Celetna 7 (entrance Stupartska 2), Prague, 11000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Hotel Bohemia
Grand Hotel Bohemia
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.6 de 10, Excepcional, 1.003 opinions
Preu actual: 140 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 50.00 CZK per persona i per nit, fins a 60 nits com a màxim.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1050 CZK per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 750 CZK per nit (a 650 m).
- Càrrec per animals de companyia: 250 CZK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 CZK per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ventana Prague
Prague Hotel Ventana
Prague Ventana Hotel
Ventana Hotel
Ventana Hotel Prague
Ventana Prague
Ventana Hotel Prague Hotel
Ventana Hotel Prague Prague
Ventana Hotel Prague Hotel Prague
Preguntes freqüents
Opinions: Ventana Hotel Prague
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Phillip
Viatge en família
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Phillip
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
rodolfo, san pedro
Viatge de negocis
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
rodolfo
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Deborah
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deborah
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bridget
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bridget
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Toda
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Toda
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
leo
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
leo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sheri
Viatge en parella, Viatge en grup
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sheri
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander, Bellevue
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Emily
Viatge en parella
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Clodoaldo R
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clodoaldo R
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
12 d’abr. de 2025
Thomas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Budi, New port richey
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Budi
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dania
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dania
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bryan, San Antonio
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bryan
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Joseph
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada de 7 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Olivia
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Great location.
Olivia
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada de 7 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ofer
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ventana272
Ofer
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
21 de febr. de 2025
Kevin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Rachel
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Rachel
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ellen
Viatge en grup
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ellen
Estada de 2 nits (gen. 2025)