Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Valcha





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 70 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica, vistes a la ciutat

Habitació doble clàssica, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Prague Marriott Hotel
Centre de la ciutat de Praga
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 214 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bělohorská 107, Prague, PRG, 16000
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.01 EUR per persona i per nit, fins a 60 nits com a màxim.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per adult i 12 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament vigilat sense assistència: 20 EUR per nit.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a República Txeca. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Valcha Prague
Hotel Valcha Hotel
Hotel Valcha Prague
Hotel Valcha Hotel Prague
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Valcha
Opinions
9,2
Fantàstic
9,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Lyubov
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lyubov
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ruben
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Ruben
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Innes
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Innes
Estada de 10 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Raquel
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raquel
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Sze Tung
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sze Tung
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
MUDr.Eva
Viatge en família
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
výborné
MUDr.Eva
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Kazeem
Viatge en família
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kazeem
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
frode
Viatge en grup
19 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
frode
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Jordan
25 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jordan
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Meriam, Berlin
Viatge en grup
12 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Meriam
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Barry, Sarasota, Florida
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Barry
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
10 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
JUNG
9 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
최고임
JUNG
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
30 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Kas, Vught
Viatge en parella
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kas
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Hyesoo
15 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyesoo
Estada de 4 nits (maig 2019)
4/10, Deficient
Jacqueline
8 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sommeil impossible
Jacqueline
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Seoha
25 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
좋아요!
Seoha
Estada de 16 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
24 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay
Viatger verificat
Estada de 14 nits (jul. 2019)