Plaça de la Ciutat Vella - 5 minuts en cotxe - 3.8 km
Rellotge Astronòmic de Praga - 5 minuts en cotxe - 3.8 km
Museu de Màquines Sexuals - 5 minuts en cotxe - 3.8 km
Pont de Carles - 6 minuts en cotxe - 4.5 km
Com moure’s per la zona
Prague-Masarykovo Station: 19 min a peu
Lipanská Stop: 1 min a peu
Aeroport de Praga-Václav Havel (PRG): a 44 min en cotxe
Restaurants
Istanbul Kebab - 1 minuts a peu
Bibimbap Korea - 1 minuts a peu
Bistro Sugar - 2 minuts a peu
Café Martin - Žižkov - 4 minuts a peu
U Agamy - 3 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel Residence Tabor
Hotel a prop de Plaça de Venceslau
Hotel Residence Tabor ofereix un servei de lloguer de cotxes a les instal·lacions i més. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
Servei de limusina o xofer, esmorzar d'estil bufet (de pagament) i aparcament (de pagament)
Caixer automàtic, servei de recepció obert les 24 hores i servei de bugaderia
Allotjament lliure de fum, assistència turística i per a la compra d'entrades i màquina expenedora
Característiques de l'habitació
A Hotel Residence Tabor, totes les habitacions tenen avantatges com ara aire condicionat. També inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen dutxes i assecadors de cabells
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament fora de les instal·lacions; cal reservar
Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
Servei de recollida a l'estació de tren (recàrrec)
Servei de limusina o xofer
Aparcament les instal·lacions (20 EUR per nit)
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:30: 5 EUR per persona
Per a famílies
Frigorífic a l'habitació
Microones a l'habitació
Comoditats
Caixa forta a la recepció
Caixer automàtic
Magatzem d'equipatge
Màquina expenedora
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Servei de neteja (diari)
Accessibilitat
Ascensor
Més serveis
1 edifici
5 plantes
Allotjament lliure de fum
Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
Finestres de doble vidre
Gots reutilitzables
No hi ha canyes per beure de plàstic
Vaixella reutilitzable
Serveis de l’habitació
Dormitori
Es proporcionen llençols
Bany
Assecador de cabells
Bany privat
Dutxa
Tovalloles
Entreteniment
Televisor LCD amb canals per cable i per satèl·lit
Menjar i beguda
Bullidora elèctrica
Cafetera i tetera
Frigorífic
Microones
Altres
Aire condicionat (control de la temperatura)
Caixa forta
Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
Dutxes amb ús eficient de l'aigua
Escriptori
Il·luminació LED
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Instruccions especials d’entrada
Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport i l'estació de tren (s'hi poden aplicar recàrrecs); per organitzar el transport, els clients han de posar-se en contacte amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L'entrada no es fa a l'allotjament; per efectuar-la, ves a: [Hotel Golden City]
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 16 EUR per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 2 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha bressols disponibles per 10.0 EUR per estada.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5 EUR per persona (preu aproximat).
Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 25 EUR per vehicle només l'anada.
Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 EUR per nit.
Càrrec per animals de companyia: 16 EUR per animal de companyia per nit.
No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Residence Tabor
Hotel Residence Tabor Prague
Residence Tabor Hotel
Residence Tabor Prague
Hotel Residence Tabor Hotel
Hotel Residence Tabor Prague
Hotel Residence Tabor Hotel Prague
Preguntes freqüents
Hotel Residence Tabor accepta animals de companyia?
Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra una taxa de 16 EUR per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.
Quant costa allotjar-se a Hotel Residence Tabor?
Amb data 7 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Hotel Residence Tabor el dia 31 d’ag. de 2025 són d'almenys 52,20 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.
Quant costa aparcar a Hotel Residence Tabor?
Hi ha aparcament disponible per 20 EUR per nit.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Residence Tabor?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Residence Tabor?
Registre de sortida: 10:00.
Hotel Residence Tabor ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?
Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 25 EUR per vehicle.
On es troba Hotel Residence Tabor?
Aquest hotel es troba a Žižkov i a menys de 3 km de les atraccions següents: Torre de televisió de Žižkov, Plaça de la Ciutat Vella i Plaça de Venceslau. Castell de Praga i Rellotge Astronòmic de Praga també són a menys de 5 km. Lipanská Stop és a 2 min a peu i Olšanské náměstí Stop, a 4 min.
Opinions: Hotel Residence Tabor
Opinions
8,0
Molt bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 121 de 408 opinions
10-Excel·lent
121
Puntuació 8: Bo. 188 de 408 opinions
8-Bo
188
Puntuació 6: Acceptable. 73 de 408 opinions
6-Acceptable
73
Puntuació 4: Deficient. 21 de 408 opinions
4-Deficient
21
Puntuació 2: Horrible. 5 de 408 opinions
2-Horrible
5
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Bryce
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lobby staff were very helpful and allowed me to store my luggage in their luggage room prior to check in. The room itself was very spacious and had air conditioning and a refrigerator. The lobby is across the street. I left early in the morning so I can not comment on the breakfast. Overall this was a nice spacious room for a great price. I would stay here again.
Bryce
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshihisa, Yokohama
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
good
Yoshihisa
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sebastian
3 de jul. de 2025
Sebastian
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Önder
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
War ok
Önder
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Guillaume
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guillaume
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
kristina
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Boende för bekvämlighet
Allt var till vår belåtenhet. Kvinnan i receptionen kunde svara på alla frågor, helt fantastiskt,
och var till stor hjälp. Vi återkommer gärna. Spårvagnar direkt utanför hotellet. Nära till restauranger i alla smakriktningar.
kristina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
fabio
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Albtraum
Nie wider .... gestank im zimmer schimmel .bett so schlimm besser paar euro mehr
fabio
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
simone
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tutto ok
simone
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ferenc
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ferenc
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Jessel
27 d’abr. de 2025
Jessel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Silvana
Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Il personale è molto cortese e disponibile a fornire la soluzione alle mie richieste relative ai collegamenti dei mezzi di trasporto.
La colazione è eccellente, rappresenta un vero pranzo, anche la stanza comoda e accessoriata di frigo, bollitore e microonde.
Silvana
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bülent
Viatge en grup
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bülent
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lina
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very good location
Lina
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dagmar
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très agréable réceptionniste.
Bon rapport qualité prix
Dagmar
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
JOSE ALEJANDRO
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOSE ALEJANDRO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
JOSE ALEJANDRO
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen hotel, a buen precio con desayuno incluido y bien ubicado con tiendas y transporte público a pie del hotel. En general buena experiencia
JOSE ALEJANDRO
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
bruno
5 de març de 2025
bruno
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Özge
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Très bon rapport qualité/prix
Özge
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Marek
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good hotel
Cheap price
Marek
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Robin, Cleveland Heights
7 de gen. de 2025
Robin
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Isabella
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bem ok
Foi bem razoável. Odiei ter que atravessar a rua para pegar a chave do hotel, pois. Recepção é em outro hotel. Mas gostei que alguém sempre deixava tudo bem arrumado.
Isabella
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ferenc
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ferenc
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ERIKO
Viatge en família
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions