Marketa
Hotel a Praga, als afores i amb esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Marketa





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
També et pot agradar

Cosmopolitan Hotel Prague
Centre de la ciutat de Praga
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 1.066 opinions
Preu actual: 113 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Na Petynce, 45, Prague, PRG, 16000
Sobre aquest allotjament
Marketa
Allotjaments similars

Green Garden Hotel
Green Garden Hotel
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.004 opinions
Preu actual: 115 €
taxes i impostos inclosos
20 de nov. - 21 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 50.00 CZK per persona i per nit, fins a 60 nits com a màxim.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 620 CZK per vehicle.
- Càrrec per animals de companyia: 380 CZK per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L ’allotjament també es coneix com a
Hotel Marketa
Hotel Marketa Prague
Marketa Hotel
Marketa Prague
Marketa Hotel Prague
Marketa Hotel
Hotel Marketa
Marketa Prague
Marketa Hotel Prague
Preguntes freqüents
Opinions: Marketa
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Lenka
Viatge de negocis
14 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lenka
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Jurijs
Viatge en família
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jurijs
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
ddrr
Viatge en parella
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ddrr
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
11 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Aneta
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aneta
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
18 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Jane
28 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jane
Estada de 3 nits (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en família
4 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Eva
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eva
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
15 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
somekiwi
Viatge en parella
15 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
somekiwi
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Jack, Goes
Viatge en parella
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jack
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Marcela
20 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcela
Estada de 4 nits (maig 2019)
8/10, Bo
GEDEAO
8 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Só uma pernoite devido a um voo logo cedo
GEDEAO
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
19 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Björn
17 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Björn
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good price
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2018)
8/10, Bo
David
1 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Would stay again
David
Estada de 2 nits (nov. 2018)

















