Hotel Carol

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a Praga amb servei de recepció les 24 hores i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Carol

Façana frontal de l'allotjament (vespre/nit)
Suite executiva | 1 dormitori, caixa forta a l'habitació i escriptori
Sala de reunions
Àrea amb seients del vestíbul
Sala de reunions

Opinions

8,8 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Restaurant
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aparcament disponible
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació doble superior

8,6 sobre 10
Excel·lent
(14 opinions)

El més destacat

Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 2 llits individuals

Habitació Deluxe

8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)

El més destacat

Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 1 sofà llit individual

Habitació executiva

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitoris
Un assecador de cabells
  • 21 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Suite executiva

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitoris
Un assecador de cabells
  • 27 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 1 sofà llit doble

Suite familiar

9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)

El més destacat

Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
  • 34 metres quadrats
  • 2 dormitoris
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble i 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Kurta Konrada, 12, Prague, 19000

Què hi ha als voltants

  • O2 Arena - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Plaça de la Ciutat Vella - 8 minuts en cotxe - 5.6 km
  • Plaça de Venceslau - 8 minuts en cotxe - 5.9 km
  • Rellotge Astronòmic de Praga - 8 minuts en cotxe - 6.3 km
  • Pont de Carles - 10 minuts en cotxe - 7.0 km

Com moure’s per la zona

  • Prague-Vysocany Station: 14 min a peu
  • Parada de Divadlo Gong: 2 min a peu
  • Aeroport de Praga-Václav Havel (PRG): a 24 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Kin & K - ‬5 minuts a peu
  • ‪KFC - ‬4 minuts a peu
  • ‪Švejk restaurant U Brázdů - ‬2 minuts a peu
  • ‪Elian’s Coffee House - ‬1 minuts a peu
  • ‪Beseder - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Carol

Hotel de 4 estrelles a prop de Plaça de la Ciutat Vella
Has pensat a allotjar-te a Hotel Carol? Aprofita que ofereix una terrassa, una biblioteca i serveis de tintoreria o bugaderia. El restaurant restaurant cuina mediterrània de les instal·lacions, Jerusalem Prague, ofereix esmorzars, dinars, sopars i menú infantil. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació, amb 100 Mbps o més (1 o 2 persones, o un màxim de 6 dispositius) de velocitat. A més, els clients tenen un espai per a conferències i un bar a la seva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), aparcament (de pagament) i servei de recollida a l'aeroport (de pagament)
  • Ascensor, espais de cotreball i servei de recepció obert les 24 hores
  • Magatzem d'equipatge, caixa forta a la recepció i atenció multilingüe
  • Als comentaris dels clients només es diuen coses bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 67 habitacions ofereixen detalls com ara cartes de coixins i espais de treball aptes per a portàtils. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i cadires d'escriptori.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen banyeres o dutxes i assecadors de cabells
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit
  • Calefacció, servei de neteja diari i escriptoris

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 100 Mbps o més (1 o 2 persones, o un màxim de 6 dispositius)
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Servei de recollida a l'aeroport obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament les instal·lacions (500 CZK per dia)
  • Aparcament limitat a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: 375 CZK per adult i 375 CZK per nen
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Jerusalem Prague

Activitats

  • Biblioteca
  • Piano

Per a famílies

  • Bugaderia

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • 2 sales de reunions
  • 200 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Espai de cotreball

Exterior

  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport

Més serveis

  • 1 edifici
  • 5 plantes
  • Construït l'any 1993
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Carta de coixins
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit

Altres

  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 750 CZK per animal de companyia per nit. A més, s'ha d'abonar un dipòsit (2500 CZK per estada).
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa municipal: 50.00 CZK per persona i per nit, fins a 60 nits com a màxim.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 375 CZK per adult i 375 CZK per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 850 CZK per vehicle (4 persones com a màxim).
  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 500 CZK per dia.
  • Dipòsit pels animals de companyia: 2500 CZK per estada.
  • Càrrec per animals de companyia: 750 CZK per animal de companyia per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada

L’allotjament també es coneix com a

Carol Hotel
Carol Prague
Hotel Carol
Hotel Carol Prague
Hotel Carol Hotel
Hotel Carol Prague
Hotel Carol Hotel Prague

Preguntes freqüents

Hotel Carol accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra un dipòsit de 2500 CZK per estada, i una taxa de 750 CZK per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Hotel Carol?

Hi ha aparcament disponible per 500 CZK per dia. Hi ha places d'aparcament limitades a disposició dels clients.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Carol?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Carol?

Registre de sortida: 11:00.

Hotel Carol ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de trasllat de l'aeroport a l'hotel (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 850 CZK per vehicle.

Opinions

Opinions: Hotel Carol

8,8

Excel·lent

9,0

Neteja

7,6

Ubicació

8,8

Personal i servei

8,8

Respecte al medi ambient

8,6

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 286 de 635 opinions
Puntuació 8: Bo. 279 de 635 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 53 de 635 opinions
Puntuació 4: Deficient. 10 de 635 opinions
Puntuació 2: Horrible. 7 de 635 opinions

Opinions

10/10, Excel·lent

Lunox

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel location is fantastic with great proximity to both tram and bus lines. Only 2 stops from tram is the metro line B. Can be reached to the old town within 20 mins (tram + metro) or 32 mins (tram 12). Hotel staffs are amazing and very helpful. Special thanks to Julia and Viktoria, who were immensely helpful and made our check in and check out smooth. The breakfast was also sumptuous and had many options. Restaurant staffs are also very friendly and clean. The hotel rooms were clean, quiet and comfortable. Also the lobby has great options for tea and coffee for free and you can also enjoy it sitting at their beautiful terrace. Highly recommended❤️
Estada de 2 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Mario

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sauber Personal freundlich gutes Frühstück
Estada de 2 nits (ag. 2025)

4/10, Deficient

Jenn

Estada de 3 nits (ag. 2025)

2/10, Horrible

Danny

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wir hatten das Hotel Carol in Prag für eine Nacht gebucht (13.–14.08.2025). Bei der Ankunft stellten wir fest, dass die Klimaanlage nicht funktionierte. Trotz direkter Meldung an der Rezeption wurde uns weder eine Reparatur noch ein Ersatzzimmer oder eine andere Lösung angeboten. Da es im Zimmer sehr warm war und keine Abhilfe geschaffen wurde, mussten wir noch am selben Tag auschecken. Für uns war das ein enttäuschender Aufenthalt, da der gebuchte Komfort nicht erfüllt wurde.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Liliia, Dhahran

Què li ha agradat: Personal i servei
No comments
Estada de 2 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Xiaobao

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (juny 2025)

8/10, Bo

michael

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel for the money,massive room.Cleanliness excellent. A stones throw from tram and metro. Uber to airport was £22 and took 35 minutes. Highly Recommended.
Estada d’1 nit (juny 2025)

8/10, Bo

Liduše

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Dana

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)

2/10, Horrible

Gokhan

Viatge de negocis
When I (and later two friends) arrived at the hotel, they informed us that there was a problem: our reservation hadn’t been finalized due to a system issue. They transferred us to another (and even better) hotel free of charge for the duration of our stay. However, I was only planning to stay for one night, so my whole evening was ruined by the hotel transfers. My friends eould stay there for a couple of days for a conference which was walking distance to this hotel. They had to arrange transportation every morning to attend the conference.
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Lucas

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Maruska

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Juan Carlos

Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Zayda

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wir sind mit unseren beiden Kindern im Alter von 10 und 15 Jahren gereist und haben ein Familienzimmer bekommen, bei dem das Kinder- und das Elternschlafzimmer durch eine Tür getrennt waren. Beide Bereiche hatten Zugang zum Badezimmer des Zimmers – das hat uns sehr gut gefallen. Das Frühstück war gut (warmes und kaltes Essen). Unser Auto haben wir in der Hotelgarage abgestellt; man muss reservieren, da es nur wenige Plätze gibt. Wir werden ohne Zweifel wieder in dieses Hotel kommen.
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Monika

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hatten ein familienzimmer und haben uns sehr wohl gefühlt. Auto konnte man im Hof parken, natürlich gegen Gebühr. Frühstück könnte etwas üppiger sein (Croissant, Speck etc) war aber ausreichend. Insgesamt absolut zu empfehlen. Wir kommen gerne wieder.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

JUAN CARLOS

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I liked the breakfast a lot, but also the reception staff, Viktoria
Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Juan Carlos

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff in reception was very kind and helpful, especially Viktoria, whole helped us to solve some troubles during our days in Praha.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Dayoung

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
깨끗하고 친절해요
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Rogeria

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

faye

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
What a lovely hotel, clean and modern, staff were so friendly and helpful, 20 min tram ride into the city centre (less than 5 min walk from hotel) will definitely be going back there when next in Prague.
Estada de 4 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Johann

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Fredrik

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra och trevligt hotell. Det nybakade brödet på frukosten gjorde det riktigt gott och trevligt. Lugnt och stilla område men ändå nära centrum
Estada de 3 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Craig

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Was a very nice hotel, room was clean and couldn't ask for more for the price. The staff were nice and friendly. Thinking of staying again next year.
Estada de 4 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

JIRI

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Maximal satisfaction

We stayed here just overnight and everything was OK. Especially we appreciated the restaurant Jerusalem in the hotel for its tasty cuisine. Good for guests who plan to visit the O2 Arena nearby.
Estada d’1 nit (març 2025)