Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Brixen





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 62 €
taxes i impostos inclosos
21 de set. - 22 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard, 1 dormitori

Habitació quàdruple estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Utensilis de cuina i vaixella
Illa de cuina
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Cuina bàsica
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1796 Sokolská, 44, Prague, Hlavní mesto Praha, 120 00
Sobre aquest allotjament
Hotel Brixen
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 60 nits com a màxim.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Brixen Hotel
Hotel Brixen Prague
Hotel Brixen Hotel Prague
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Brixen
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
7,6
Comoditats
9,0
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Fuminori
Viatge de negocis
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació


Fuminori
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
John
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Kaan
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaan
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
August
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
August
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Virginie
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Virginie
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Thomas
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Vítek
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vítek
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Grace Kam Fung
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Grace Kam Fung
Estada de 7 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Vivian
Viatge en grup
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Vivian
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Lisa
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Piyusha
25 de maig de 2025
Piyusha
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
nicholas
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nicholas
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael Jesus
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Rafael Jesus
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
sevval
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
sevval
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Sally Ann, Maidstone
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sally Ann
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Brenden
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brenden
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
David
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yu
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yu
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ellen
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ellen
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ousnaate
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ousnaate
Estada de 4 nits (març 2025)