Master Grande Hotel
Hotel que admet animals de companyia a Porto Alegre amb servei de recepció obert les 24 hores i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Master Grande Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 30 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 14 de 14 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals clàssica

Habitació amb dos llits individuals clàssica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
S'hi admeten animals de companyia
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica, diversos llits

Habitació triple clàssica, diversos llits
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple clàssica, diversos llits

Habitació quàdruple clàssica, diversos llits
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
8,6 sobre 10
Excel·lent
(14 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica, 3 llits individuals

Habitació triple clàssica, 3 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium

Habitació amb dos llits individuals prèmium
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
S'hi admeten animals de companyia
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Room Classic

Room Classic
Carregar totes les fotos de: Room Premium

Room Premium
Carregar totes les fotos de: Room Classic

Room Classic
Carregar totes les fotos de: Apartment Classic

Apartment Classic
Carregar totes les fotos de: Triple Room Classic

Triple Room Classic
Carregar totes les fotos de: Room Premium

Room Premium
Carregar totes les fotos de: Room Classic

Room Classic
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Riachuelo, 1070, Centro Historico, Porto Alegre, RS, 90020-270
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Continental Business
Hotel Continental Business
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.011 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 30.00 BRL per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 63 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Master Express Grande
Master Express Grande Hotel
Master Express Grande Hotel Porto Alegre
Master Express Grande Porto Alegre
Master Premium Grande Hotel Porto Alegre
Master Premium Grande Hotel
Master Premium Grande Porto Alegre
Master Premium Grande
Master Premium Grande Hotel Porto Alegre, Brazil
Master Grande Hotel Porto Alegre
Master Grande Porto Alegre
Master Grande
Master Grande Hotel Hotel
Master Grande Hotel Porto Alegre
Master Grande Hotel Hotel Porto Alegre
Preguntes freqüents
Opinions: Master Grande Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tiago Henrique
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiago Henrique
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Catia Beatriz
1 de maig de 2025
Catia Beatriz
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuseppe
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
gustavo
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Café da manhã decepcionante.
gustavo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Gilberto
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilberto
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
marcio
11 d’abr. de 2025
marcio
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
ALESSIO
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
ALESSIO
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
João Paulo
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Ficaria outra vez, mas tomaria alguns cuidados.
João Paulo
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Mazarelo
Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria Mazarelo
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Gilberto
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilberto
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Denise P
24 de març de 2025
Denise P
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Rodrigo
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Trivial
Rodrigo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Claiton
19 de març de 2025
Claiton
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Roberta Ikeda
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberta Ikeda
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Giuseppe
19 de març de 2025
Giuseppe
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Marcio
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom custo benefício
Marcio
Estada de 4 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
marcos
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
marcos
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
VALDENIR
Viatge en família
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VALDENIR
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Julio Cesar D
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bem localizado, limpo, peca no atendimento
Julio Cesar D
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MARCUS
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCUS
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Felipe
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Felipe
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Leonardo
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leonardo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcio
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcio
Estada d’1 nit (febr. 2025)