Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Nacional Inn Porto Alegre





VIP Access
Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
7,4 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2023
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2023
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2023
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2023
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2023
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2023
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Nacional Inn Porto Alegre és a Porto Alegre, al centre. Si et ve de gust anar de compres, ves a Rua da Praia i Mercat Públic de Porto Alegre, però si el que vols és apreciar la bellesa natural de la regió, visita Edifici Històric dels Molins Hidràulics i Parc Farroupilha. També val la pena visitar Moll Embarcadero i Passeig de la Fama.

Avenida. Otávío Rocha, 280, Centro Histórico, Porto Alegre, RS, 900201-51
Què hi ha als voltants
- hospital de la santa casa de la misericòrdia - 6 minuts a peu - 0.5 km
- Mercat Públic de Porto Alegre - 7 minuts a peu - 0.7 km
- Hospital Moinhos de Vento - 3 minuts en cotxe - 2.0 km
- Passeig de la Fama - 3 minuts en cotxe - 2.3 km
- Estadi Beira-Rio - 7 minuts en cotxe - 5.4 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- McDonald's - 3 minuts a peu
- Forcaffé - 4 minuts a peu
- Subway
- Café Haiti
- Cacau Show - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 50 BRL per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 35 BRL per dia (a 200 m).
- Càrrec per animals de companyia: 70 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Nacional Inn Porto Alegre
Hotel Nacional Inn Porto Alegre Hotel
Hotel Nacional Inn Porto Alegre Porto Alegre
Hotel Nacional Inn Porto Alegre Hotel Porto Alegre
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Nacional Inn Porto Alegre
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Janaina
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Janaina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Razoável com reservas.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Fernanda
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernanda
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Janaina
21 d’abr. de 2025
Janaina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
marton
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
marton
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
jose adolfo iriam
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jose adolfo iriam
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
ADRIANO
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel no centro
ADRIANO
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
ODAIR
24 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ODAIR
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Muriel
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Muriel
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Everson Antonio
23 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lamentável
Everson Antonio
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Fabiani de Fátima
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
É fundamental que a gestão melhore as condições.
Fabiani de Fátima
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cristiano
4 de març de 2025
Cristiano
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Diego
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Profissionais ótimos; instalações nem tanto.

Diego
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
NATALIA
15 de febr. de 2025
NATALIA
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daliana
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daliana
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ezequiel
Viatge de negocis
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ezequiel
Estada de 7 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
vitor
Viatge de negocis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ficaria de novo
vitor
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ISMAEL
Viatge de negocis
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Boa
ISMAEL
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandre
Viatge en grup
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Roseli
Viatge de negocis
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roseli
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GOOD, CLEAN AND AFFORDABLE
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Ricardo
Viatge en família
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ricardo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ginevra
22 de des. de 2024
Ginevra
Estada de 3 nits (des. 2024)