Hotel Rural El Molí
Casa de camp a la vora del riu amb un celler adjunt i bars
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Rural El Molí





Serveis populars
El preu actual és de 112 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Control de la temperatura
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite estàndard

Estudi en suite estàndard
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrer Dalt 8, Pontons, 08738
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Domo
Hotel Domo
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.8 de 10, Bé, 159 opinions
Preu actual: 94 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 13 EUR per adult i 7 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 90.00 EUR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 35.00 EUR.
- Es cobra un càrrec per l'ús de la cuina o la cuina bàsica.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 26.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: PB-000489
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Rural El Molí
Hotel Rural El Molí Pontons
Rural El Molí
Rural El Molí Pontons
Hotel Rural El Molí Pontons
Hotel Rural El Molí Country House
Hotel Rural El Molí Country House Pontons
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Rural El Molí
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 d’abr. de 2025
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gaelle
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gaelle
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hans
Viatge en família
9 de maig de 2024


Hans
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Jordi
28 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jordi
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Esther
Viatge en parella
16 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Esther
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Patrik
29 de juny de 2023
Patrik
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Esther
27 de juny de 2022
Esther
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Aida
20 de març de 2022
Aida
Estada d’1 nit (març 2022)
2/10, Horrible
Maria
2 de febr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Guillermo
2 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guillermo
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Raquel
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raquel
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Rosa
2 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosa
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tranquilo, en El Centro del pueblo. Aparcamiento
Viatger verificat
8/10, Bo
Michael, Niedersachsen
22 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kleines und feines Hotel in den Bergen

Michael
10/10, Excel·lent
FCO JAVIER
11 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maravilloso fin de semana
FCO JAVIER
8/10, Bo
Yoze, Londres
7 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sientete en familia
Yoze
2/10, Horrible
Martial, Cannes
11 d’oct. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martial
10/10, Excel·lent
Eamonn, waterford
16 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Real Spain
Eamonn
10/10, Excel·lent
Niko, Sopelana
28 de set. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atención personalizada
Niko
Últimes tendències a Expedia
Hotels