Hotel Neo Gajah Mada Pontianak by ASTON
Hotel a Pontianak amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Neo Gajah Mada Pontianak by ASTON





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Gajah Mada No. 177, Benua Melayu Darat, Pontianak, Kalimantan, 78121
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Aston Pontianak Hotel & Convention Center
Aston Pontianak Hotel & Convention Center
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
7.6 de 10, Bé, 94 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Neo Gajah Mada
Neo Gajah Mada Pontianak
Neo Gajah Mada
Hotel Neo Gajah Mada Pontianak
Hotel Neo Gajah Mada Pontianak by ASTON Hotel
Hotel Neo Gajah Mada Pontianak by ASTON Pontianak
Hotel Neo Gajah Mada Pontianak by ASTON Hotel Pontianak
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Neo Gajah Mada Pontianak by ASTON
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
19 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
SAFIZA
Viatge en grup
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SAFIZA
Estada de 4 nits (febr. 2024)
2/10, Horrible
esther
Viatge en família amb nens petits
13 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
esther
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cap Goh Meh
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
6 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
HINDARTO
Viatge de negocis
26 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HINDARTO
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Maranti
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maranti
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
12 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
4 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
다시는 가지않으리
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
DORIAN, Hong Kong
27 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
DORIAN
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
SIN PENG
11 de maig de 2019
Can improve
SIN PENG
Estada de 4 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Yp
Viatge de negocis
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yp
Estada de 4 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Kwet Fong
13 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kwet Fong
Estada de 2 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
13 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
染みつきのシーツ
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
21 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Ann
14 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ann
Estada de 3 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
TJHANG bu
10 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
please check the toilet。the body wash n shampoo is
TJHANG bu
Estada d’1 nit (oct. 2018)