Class Hôtel Poitiers
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Plaça de Charles de Gaulle
Galeria de fotos de l’allotjament Class Hôtel Poitiers





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals clàssica

Habitació amb dos llits individuals clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 Rue Eugene Chevreul, Poitiers, 86000
Sobre aquest allotjament
Class Hôtel Poitiers
Allotjaments similars

Séjours & Affaires Poitiers Lamartine
Séjours & Affaires Poitiers Lamartine
- Cuina
- Assecadora
- S'admeten animals
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 453 opinions
Preu actual: 43 €
taxes i impostos inclosos
28 de des. - 29 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 3.30 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5.5 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 7 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Class Hôtel Poitiers Hotel
Class Hôtel Poitiers Poitiers
Class Hôtel Poitiers Hotel Poitiers
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Class Hôtel Poitiers
6,2
6,2
Neteja
5,4
Comoditats
6,8
Personal i servei
5,6
Respecte al medi ambient
5,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
4/10, Deficient
Ismael
24 de set. de 2025
Ismael
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Mn
Viatge en família
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mn
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
Christel
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Christel
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Jo
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Stéphanie
4 d’ag. de 2025
Stéphanie
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
ISABELLE
30 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ISABELLE
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Gerard
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Gerard
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Nathalie VEROT
11 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nathalie VEROT
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Laura
27 de juny de 2025
Laura
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Dominique
23 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Juste pour une nuit...
Dominique
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Richard
22 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Filipe Nuno
Viatge de negocis
9 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Filipe Nuno
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Vincent
Viatge de negocis
7 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Vincent
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
eudes
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
eudes
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Sandrine
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandrine
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
nathalie
Viatge de negocis
24 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
nathalie
Estada d’1 nit (maig 2025)








