Yvonne's Hotel
Hotel a Pohnpei amb servei gratuït de connexió amb l'aeroport i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Yvonne's Hotel





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple bàsica, 2 dormitoris, cuina bàsica

Habitació quàdruple bàsica, 2 dormitoris, cuina bàsica
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Peilapalap St, P.O Box 688, Pohnpei, 96941
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 75.0 USD per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Yvonne's Hotel Hotel
Yvonne's Hotel Pohnpei
Yvonne's Hotel Hotel Pohnpei
Preguntes freqüents
Opinions: Yvonne's Hotel
Opinions
6,4
7,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
4,8/10
Comoditats
5,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de març de 2020
Estada de 5 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Robyn, Guam
Viatge en família
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Robyn
Estada d’1 nit (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
26 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avoid at all cost: A dump where you will get sick
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
25 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cool stay
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Charles
Viatge de negocis
11 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Charles
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Richard
Viatge de negocis
21 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Decent, clean, good Central location
Richard
Estada de 3 nits (set. 2019)