Hotel dos Nobres
Hotel a Poços de Caldas amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel dos Nobres





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 39 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Televisor LED
Dormitoris
Ventilador
Bany privat
Televisió digital
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Televisor LED
Dormitoris
Ventilador
Bany privat
Televisió digital
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Televisor LED
Dormitoris
Ventilador
Bany privat
Televisió digital
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, diversos llits

Habitació triple, diversos llits
El més destacat
Televisor LED
Dormitoris
Ventilador
Bany privat
Televisió digital
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Televisor LED
Dormitoris
Ventilador
Bany privat
Televisió digital
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Barão do Campo Mistico, 49, Centro, Poços de Caldas, MG, 37701039
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Dan Inn Poços de Caldas by Nacional Inn
Hotel Dan Inn Poços de Caldas by Nacional Inn
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Serveis per a empreses
7.0 de 10, Bé, 349 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 50 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay i Apple Pay.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
OYO Hotel dos Nobres
OYO Hotel Porto Feliz
Hotel dos Nobres Hotel
Hotel dos Nobres Poços de Caldas
Hotel dos Nobres Hotel Poços de Caldas
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel dos Nobres
Opinions
7,2
Bo
7,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 d’abr. de 2025
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
30 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
André
Viatge en grup
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
André
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
FELIPE
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FELIPE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Lucineia
16 de des. de 2024
Lucineia
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Lucia
Viatge en grup
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lucia
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Oriel
9 de des. de 2024
Oriel
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Flavia
11 de nov. de 2024
Flavia
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Fabiana
21 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabiana
Estada de 2 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Silvana
13 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sem palavras
Silvana
Estada de 2 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Ricardo
Viatge en família
24 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada de 2 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Rosinaldo Pereira
1 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Rosinaldo Pereira
Estada d’1 nit (gen. 2024)
4/10, Deficient
MARIA
Viatge en família
25 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIA
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
MARCELO
Viatge en família
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
MARCELO
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
ANA
22 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANA
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Nilton
13 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nilton
Estada de 2 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
Adolfo
9 d’ag. de 2023
Adolfo
Estada de 2 nits (ag. 2023)
4/10, Deficient
José Renato
21 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
José Renato
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Marcia Cristina
19 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcia Cristina
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
josé francisco
Viatge en parella, Viatge en família
16 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
josé francisco
Estada de 4 nits (jul. 2023)
4/10, Deficient
Cristiano
19 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Cristiano
Estada de 3 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Amauri
Viatge en parella
18 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amauri
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Márcia
13 de març de 2023
Márcia
Estada d’1 nit (març 2023)