Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hotel Plovdiv





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 89 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe, no fumadors

Habitació de luxe, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, no fumadors

Habitació clàssica, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(20 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 Zlatyu Boyadjiev Str., Plovdiv, Plovdiv, 4003
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.51 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10.23 EUR per adult i 10.23 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 20.45 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- El càrrec per l'ús de les instal·lacions inclou l'ús de la piscina.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Grand Plovdiv
Plovdiv Novotel
Novotel Plovdiv Hotel Plovdiv
Grand Hotel Plovdiv Hotel
Grand Hotel Plovdiv Plovdiv
Grand Hotel Plovdiv Hotel Plovdiv
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Hotel Plovdiv
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Gilman, Mürzzuschlag
Viatge en parella
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gilman
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfecto
Carlos
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
25 d’abr. de 2025
Luis
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Beysin
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beysin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Meltem
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Meltem
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
MEHMET
Viatge en grup, Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Havuz paralı 😎
MEHMET
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Salvatore
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Salvatore
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Merve
Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Merve
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Genady
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Мне понравился отель
Genady
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Abdül samet
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdül samet
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Ioannis
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A fair option for short stay In Plovdiv




Ioannis
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Reha
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel with great location
Reha
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ayse habibe
Viatge en grup
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ayse habibe
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Theodora
Viatge de negocis
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Theodora
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Vladimir
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Vladimir
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Volkan
9 de gen. de 2025
Volkan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Emil
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emil
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Carlie
Viatge en parella
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlie
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Cvetan
Viatge en família
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cvetan
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Plamen
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Plamen
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Liza
15 d’oct. de 2024
Liza
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Mehmet
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mehmet
Estada d’1 nit (oct. 2024)