Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Roi Soleil Prestige Plaisir - St Quentin





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 93 €
taxes i impostos inclosos
18 de jul. - 19 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
9,4 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Divan llit
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1277 Avenue du Pressoir, Plaisir, Yvelines, 78370
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Le Relais de La Malmaison, a member of Radisson Individuals
Le Relais de La Malmaison, a member of Radisson Individuals
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
8.2 de 10, Molt bé, 264 opinions
Preu actual: 116 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys de 150 EUR per estada
- Taxa municipal: 3.58 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18 EUR per adult i 12 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 11 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Roi Soleil Prestige Plaisir
Hôtel Roi Soleil Prestige Plaisir
Hôtel Roi Soleil Prestige Plaisir St Quentin
Hôtel Roi Soleil Prestige Plaisir - St Quentin Hotel
Hôtel Roi Soleil Prestige Plaisir - St Quentin Plaisir
Hôtel Roi Soleil Prestige Plaisir - St Quentin Hotel Plaisir
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Roi Soleil Prestige Plaisir - St Quentin
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
michael
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
michael
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Po Lin
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Po Lin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Laurent
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Daniel
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good business hotel
Daniel
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carolle
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carolle
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JEAN FRANCOIS
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
JEAN FRANCOIS
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
FREDERIC
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent séjour
FREDERIC
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bertrand
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bertrand
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jiaxia
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Jiaxia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Boualam
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rapport qualité, prix, excellent
Boualam
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Boualam
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Boualam
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Daouda
3 de gen. de 2025
Daouda
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Boualam
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boualam
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge en família
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Sabrina
14 de nov. de 2024
Sabrina
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alain
Viatge de negocis
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alain
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Avelino
Viatge en família
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avelino
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Gavin
Viatge en família
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gavin
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Boualam
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boualam
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Carolle
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carolle
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Julie
Viatge en família
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julie
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Alain
19 de set. de 2024
Alain
Estada d’1 nit (set. 2024)