Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Acarsaid





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

8 Atholl Road, Pitlochry, Scotland, PH16 5BX
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Acarsaid - Pitlochry
The Acarsaid - Pitlochry
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
9.6 de 10, Excepcional, 18 opinions
Preu actual: 184 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20.00 GBP.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
VisitScotland, l'Oficina Nacional de Turisme d'Escòcia, ha atorgat la seva classificació per estrelles oficial a aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Acarsaid
Acarsaid Hotel
Acarsaid Hotel Pitlochry
Acarsaid Pitlochry
Hotel Acarsaid Pitlochry
The Acarsaid Pitlochry, Scotland
The Acarsaid Hotel
The Acarsaid Pitlochry
The Acarsaid Hotel Pitlochry
Preguntes freqüents
Opinions: The Acarsaid
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
18 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
James
21 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Moira
19 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Waiting to return
Moira
Estada de 3 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Fiona
Viatge en família
24 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fiona
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Claire
29 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic weekend stay
Claire
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
MERYL
Viatge en família
4 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MERYL
Estada de 4 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
John
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Another excellent stay.
John
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Allison
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic
Allison
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Karen
4 de gen. de 2020
Karen
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Derren
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
All good
Derren
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Michelle
Viatge en família
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michelle
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
James
27 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not worth the money.
James
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
S
25 d’oct. de 2019
S
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
6 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
John
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
September break
John
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
FEDERICO
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Relax e natura
FEDERICO
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Brian
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brian
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Choloh
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Choloh
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Kenneth
3 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kenneth
Estada de 3 nits (jul. 2019)