Meliá Vinpearl Phu Ly
Hotel de luxe amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Meliá Vinpearl Phu Ly





VIP Access
Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 48 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Premium Room

Premium Room
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 60, Bien Hoa Street, Minh Khai Ward, Phu Ly, Ha Nam, 400000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Muong Thanh Luxury Ha Nam Hotel
Muong Thanh Luxury Ha Nam Hotel
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 23 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250000 VND per adult i 125000 VND per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 1010000.0 VND per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-21:30.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Vinpearl Condotel Phu Ly Hotel
Vinpearl Condotel Phu Ly
Vinpearl Condotel Phu Ly
Meliá Vinpearl Phu Ly Hotel
Meliá Vinpearl Phu Ly Phu Ly
Meliá Vinpearl Phu Ly Hotel Phu Ly
Preguntes freqüents
Opinions: Meliá Vinpearl Phu Ly
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Alexander
Viatge de negocis, Viatge en família
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick, Kelowna
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ike
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ike
10/10, Excel·lent
Xochitl
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xochitl
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kimberly
Viatge en família
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberly
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tim
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tim
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chewei
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
clean and comfortable

Chewei
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroki
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroki
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
HAN
8 de des. de 2024
HAN
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Denis, Thetford Mines
Viatge en família
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Denis
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Yujen
1 de nov. de 2024
Yujen
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
HUNG
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
很好
HUNG
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jay
20 d’oct. de 2024
Jay
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Huu Phuoc
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Huu Phuoc
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
TAEYOUNG
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
한국인 관점
TAEYOUNG
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Andre
Viatge de negocis
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
TAEYOUNG
Viatge de negocis
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
출장 사용후기
TAEYOUNG
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
PEI LING
Viatge de negocis
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PEI LING
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Kikuo
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kikuo
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Kikuo
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kikuo
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ben
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ben
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Juhyun
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juhyun
Estada de 4 nits (jul. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Hotel DelfínHotels a Illes GreguesHotels a El RosarioHotels a TenerifeHotels propers a Cova des Pas de VallgorneraCamping 3 EstrellasHotels a AndorraHotels a Catalunya CentralOlivi1948 - Boutique GuesthouseHotel Guitart Rosa - Adults OnlyHotel Sa VogaHotels a MadridHotels a Gua MusangHotels a Saint-Martin-du-VarTots els tipus d’allotjament
Vols