Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament L'Esperance Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, 2 dormitoris, no fumadors

Suite, 2 dormitoris, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori

Suite, 1 dormitori
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4 Tiger Road, Cay Hill, Philipsburg
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Atrium Beach Resort and Spa, Ascend Hotel Collection
The Atrium Beach Resort and Spa, Ascend Hotel Collection
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 131 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 18 anys
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Sint Maarten, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel L'Esperance
L'Esperance
L'Esperance Hotel
L'Esperance Hotel Philipsburg
L'Esperance Philipsburg
L'Esperance Hotel St Maarten-St Martin/Philipsburg
L'Esperance Hotel Hotel
L'Esperance Hotel Philipsburg
L'Esperance Hotel Hotel Philipsburg
Preguntes freqüents
Opinions: L'Esperance Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
NIGEL
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
NIGEL
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mary Lynn
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary Lynn
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Mary
Viatge en grup
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great pre/post Cruise hotel
Mary
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mitzi
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mitzi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeffrey
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Always a pleasure
Jeffrey
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Roy, Flanders
Viatge en parella
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roy
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en família
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrew
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Harold
Viatge en parella
9 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harold
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Andrew
9 de març de 2024
Andrew
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Jack
Viatge en parella
9 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jack
Estada de 5 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
WILLIAM
2 de març de 2024
WILLIAM
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Heike
29 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heike
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Christine
26 de febr. de 2024
Christine
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Norbert
25 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Norbert
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
CHRISTINE
Viatge en parella
11 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHRISTINE
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Philip
8 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Philip
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
CHRISTINE
4 de febr. de 2024
CHRISTINE
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Helen
Viatge de negocis, Viatge en família
26 de gen. de 2024
Helen
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Javanca
4 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Javanca
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Carl
Viatge en família
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Carl
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en grup
30 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Nat
12 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nat
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Shaniqua
1 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Shaniqua
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Isabelle
30 d’abr. de 2023
Isabelle
Estada de 2 nits (abr. 2023)