Rebgarten Hotel Adler
Hotel a Pfullendorf amb 2 restaurants i bar
Galeria de fotos de l’allotjament Rebgarten Hotel Adler





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite Comfort (with living room)

Suite Comfort (with living room)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Apartament Comfort

Apartament Comfort
El més destacat
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Microones
Bullidora elèctrica
Utensilis de cuina i vaixella
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Heiligenberger Strasse 20, Pfullendorf, 88630
Sobre aquest allotjament
Rebgarten Hotel Adler
Allotjaments similars

Romantik Hotel Johanniter-Kreuz
Romantik Hotel Johanniter-Kreuz
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 31 opinions
Preu actual: 172 €
taxes i impostos inclosos
24 de nov. - 25 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Flair Adler
Flair Adler Pfullendorf
Flair Hotel Adler
Flair Hotel Adler Pfullendorf
Flair Hotel Adler
Rebgarten Hotel Adler Hotel
Rebgarten Hotel Adler Pfullendorf
Rebgarten Hotel Adler Hotel Pfullendorf
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Rebgarten Hotel Adler
8,6
Excel·lent
9,4
Neteja
8,2
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
2 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Corinna
Viatge de negocis
24 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Einfach nur top
Corinna
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Mark
27 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
edrr wieder
Mark
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Benno
Viatge de negocis
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel
Benno
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Hans
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Zimmer 301 war zu klein.
Hans
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
31 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Kevin
3 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awesome
Kevin
Estada de 2 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Christian
29 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Thierry
2 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bel hôtel et bar externe
Thierry
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tolles Hotel und coole Bar
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Bruno
24 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada d’1 nit (juny 2018)
6/10, Acceptable
Guido
25 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Hotel ok Restaurant gut
Guido
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sehr zu empfehlen
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Jürgen
30 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jürgen
Estada d’1 nit (jul. 2017)
6/10, Acceptable
Stefano
31 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Attenti a quello che prenotate
Stefano
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Marie
18 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marie
4/10, Deficient
Gilles, Nice
6 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Ne mérite pas les étoiles attribuées...
Gilles
10/10, Excel·lent
Mirjam, Zürich
1 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel
Mirjam
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Flemming
5 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flemming
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació