Hotel Casablanca Koeler
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Palau de Cristall
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Casablanca Koeler





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 49 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
9,0 sobre 10
Fantàstic
(19 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,6 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Koeler, 61 - Centro, Petrópolis, Rio de Janeiro, 25685060
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Casablanca Imperial
Hotel Casablanca Imperial
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 1.008 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Casablanca Koeler Petropolis
Casablanca Koeler Petropolis
Casablanca Koeler
Hotel Casablanca Koeler Hotel
Hotel Casablanca Koeler Petrópolis
Hotel Casablanca Koeler Hotel Petrópolis
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Casablanca Koeler
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
HÉLDER WILSON
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HÉLDER WILSON
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander Bismarck
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander Bismarck
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Elisangela
Viatge en grup
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Elisangela
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
Viatge de negocis
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alex
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
29 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thais cruz
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo hotel !!
Thais cruz
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Bilal
20 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bilal
Estada de 16 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Paula
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paula
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Natália
Viatge en família
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Natália
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Manuel
Viatge en família
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manuel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Isa
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Isa
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
MARCIO
17 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
MARCIO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
PEDRO ANDRÉ FELLIPE
Viatge en grup, Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PEDRO ANDRÉ FELLIPE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Tania
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom custo benefício
Tania
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Isa
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isa
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Arthur
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Confortável
Arthur
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Sergio
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melhor localização
Sergio
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Vanessa Souza
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Vanessa Souza
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel muito bom em ótima localização.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
PAULO CEZAR
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
PAULO CEZAR
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Celio A F
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Celio A F
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Filipe M T
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Localização perfeita. Otimo cafe da manha
Filipe M T
Estada de 2 nits (gen. 2025)