Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Dvin





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 65 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Barnussos
Bullidora elèctrica
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble de luxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble de luxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Barnussos
Bullidora elèctrica
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Barnussos
Bullidora elèctrica
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Barnussos
Bullidora elèctrica
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Puteyskaya 2/7, Pavlodar, 140000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sapsan
Sapsan
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
4.0 de 10, 1 opinió
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2000 KZT per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Dvin Pavlodar
Dvin Pavlodar
Hotel Dvin Hotel
Hotel Dvin Pavlodar
Hotel Dvin Hotel Pavlodar
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Dvin
Opinions
7,6
Bo
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
1 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2021)
6/10, Acceptable
Kostya, Astana
Viatge de negocis
6 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kostya
Estada d’1 nit (set. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
29 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
19-20 февраля низкий уровень сервиса администрации
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Martin
6 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Tatyana, Wagner’s
25 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tatyana
Estada de 3 nits (ag. 2018)
4/10, Deficient
Artur
3 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Artur
10/10, Excel·lent
Evgeny
12 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació