Hotel apartament
Pintree Service Apartment Pattaya
Hotel apartament amb un gimnàs obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Carrer de Vianants
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pintree Service Apartment Pattaya





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 26 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Microones
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Microones
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Microones
Ampolla d'aigua gratuïta
També et pot agradar

Holiday Inn & Suites Siracha Laemchabang by IHG
Laem Chabang
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 82 opinions
Preu actual: 42 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

513/9 Moo10, Soi Weera Soi 9, South Pattaya, Banglamung, Pattaya, Chonburi, 20150
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Trebel Service Apartment Pattaya
Trebel Service Apartment Pattaya
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
7.6 de 10, Bé, 24 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Pintree Service Apartment Pattaya Aparthotel
Pintree Service Pattaya
Pintree Service Apartment Aparthotel
Pintree Service Apartment
Pintree Service Pattaya
Pintree Service Apartment Pattaya Pattaya
Pintree Service Apartment Pattaya Aparthotel
Pintree Service Apartment Pattaya Aparthotel Pattaya
Preguntes freqüents
Opinions: Pintree Service Apartment Pattaya
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
WEIFENG
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



WEIFENG
Estada de 6 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
30 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
냄새나는 호텔, 불친절한 여직원, 많은 벌레들.... 내인생 최악의 호텔
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Andrey
8 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrey
Estada de 14 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place to stay in Pattaya
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awesome
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Jamie
3 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect
Jamie
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place to stay
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Gary, Florida
30 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada de 6 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
James C
26 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
apartment building trying to be hotel
James C
Estada de 6 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 19 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
10 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
If you're confident about what you're doing, stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
2/10, Horrible
Mahmut
1 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Mahmut
Estada de 4 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Daniel
19 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 3 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
JINGOO
19 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
여직원의 불친절...
JINGOO
Estada d’1 nit (jul. 2018)
2/10, Horrible
David
22 d’abr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Never stay here
David
8/10, Bo
Esa
26 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Turvallinen mukavahko hotelli
Esa
8/10, Bo
william
28 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
nice clean local
william
Estada de 3 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Peter
20 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
My home away from home.
Peter
Estada de 8 nits (gen. 2018)
4/10, Deficient
chung han
16 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
優點大於缺點
chung han
Estada de 3 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
MR A
10 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excellent value for money apartment
MR A
Estada de 17 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
良い
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Shane
6 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shane
Estada de 3 nits (ag. 2017)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets