Rodes Palace Hotel
Hotel a Patrocini amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Rodes Palace Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 51 €
taxes i impostos inclosos
24 de gen. - 25 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals tradicional

Habitació amb dos llits individuals tradicional
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Per satèl·lit
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual tradicional

Habitació individual tradicional
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Per satèl·lit
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite familiar

Estudi en suite familiar
El més destacat
Sala d'estar independent
Banyera d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Televisor LED
Banyera i dutxa independents
Per satèl·lit
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Pres. Vargas, 1157, Patrocinio, MG, 38740-000
Sobre aquest allotjament
Rodes Palace Hotel
Allotjaments similars

Hotel Habitar
Hotel Habitar
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Recepció oberta les 24 hores
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Rodes Palace Hotel Hotel
Rodes Palace Hotel Patrocinio
Rodes Palace Hotel Hotel Patrocinio
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Rodes Palace Hotel
7,8
Bo
8,6
Neteja
9,0
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Antonio Augusto
Viatge de negocis
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio Augusto
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Roberto
Viatge en família
14 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Roberto
Estada de 2 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
MIRIAM
Viatge de negocis
17 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
MIRIAM
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Margarete
Viatge de negocis
17 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito boa
Margarete
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Pedro
7 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima Localização , custo benefício



Pedro
Estada de 2 nits (març 2022)
8/10, Bo
Lívia
Viatge de negocis
29 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lívia
Estada d’1 nit (des. 2021)
6/10, Acceptable
ana
Viatge de negocis
15 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ana
Estada d’1 nit (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Fred
3 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Educados no atendimento e falhos na solução!
Fred
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Andrea
Viatge de negocis
20 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Suficiente!
Andrea
Estada de 4 nits (juny 2021)
4/10, Deficient
Rodrigo
Viatge de negocis
3 de des. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Gustavo
Viatge de negocis
26 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gustavo
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Gislaine F.
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gislaine F.
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo benefício
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2020)
8/10, Bo
Thales Franceschine
9 de maig de 2020
Thales Franceschine
Estada de 3 nits (maig 2020)
8/10, Bo
Alvanir
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alvanir
Estada de 3 nits (febr. 2020)








