Hotel Le Presbytère
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Rue de Rivoli
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le Presbytère





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, 1 llit de matrimoni

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, 1 llit de matrimoni
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit de matrimoni
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 llit de matrimoni
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica, 1 llit de matrimoni

Habitació doble clàssica, 1 llit de matrimoni
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LED
Dormitori independent
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite destacada, diversos llits

Suite destacada, diversos llits
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals de luxe, 1 llit de matrimoni (Le Dome)

Habitació doble o amb dos llits individuals de luxe, 1 llit de matrimoni (Le Dome)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
També et pot agradar

Marriott Village d'Ile-de-France
Bailly-Romainvilliers
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 1.001 opinions
Preu actual: 292 €
taxes i impostos inclosos
9 de set. - 10 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

78 Rue de la Verrerie, Paris, 75004
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Dandy Hotel & Kitchen
Dandy Hotel & Kitchen
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 267 opinions
Preu actual: 203 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.53 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 15 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 60 EUR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Le Presbytere Paris
Paris Le Presbytere Hotel
Presbytere Hotel Paris
Presbytere Hotel
Presbytere Paris
Presbytere
Hotel Le Presbytere
Le Presbytere Paris
Le Presbytere
Hotel Le Presbytère Hotel
Hotel Le Presbytère Paris
Hotel Le Presbytère Hotel Paris
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Le Presbytère
Opinions
9,6
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Shane
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shane
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Rob, Etobicoke
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rob
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rita
Viatge en parella
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rita
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sara
Viatge en parella
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sara
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Deborah, Westerly
Viatge en parella
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deborah
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Olivier
Viatge en parella
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Olivier
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Wulandari
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wulandari
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas, Brooklyn
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel, Bethlehem
Viatge en parella
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Albert
16 de maig de 2025
Albert
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en família
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tobias
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastiskt fint hotell!

Tobias
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Normand, Kitchener
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Normand
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul Andrew Gerard, Etobicoke
Viatge en parella
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul Andrew Gerard
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Erin
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erin
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daiva
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daiva
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
gyuseop
Viatge en família
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gyuseop
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sonja (kooldok)
Viatge de negocis
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sonja (kooldok)
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
John
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Louis
Viatge en parella, Viatge en grup
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Louis
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shawn
Viatge en parella
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shawn
Estada de 6 nits (març 2025)