Hotel Le Presbytère
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Rue de Rivoli
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le Presbytère





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, 1 llit de matrimoni

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, 1 llit de matrimoni
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit de matrimoni
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 llit de matrimoni
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica, 1 llit de matrimoni

Habitació doble clàssica, 1 llit de matrimoni
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite destacada, diversos llits

Suite destacada, diversos llits
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
2 Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals de luxe, 1 llit de matrimoni (Le Dome)

Habitació doble o amb dos llits individuals de luxe, 1 llit de matrimoni (Le Dome)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
També et pot agradar

citizenM Paris Champs-Élysées
Districte VIII
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.006 opinions
Preu actual: 226 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

78 Rue de la Verrerie, Paris, 75004
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Dandy Hotel & Kitchen
Dandy Hotel & Kitchen
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 249 opinions
Preu actual: 224 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.53 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 15 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 70 EUR per vehicle.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 70 EUR (fins a 18 anys).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 35 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Le Presbytere Paris
Paris Le Presbytere Hotel
Presbytere Hotel Paris
Presbytere Hotel
Presbytere Paris
Presbytere
Hotel Le Presbytere
Le Presbytere Paris
Le Presbytere
Hotel Le Presbytère Hotel
Hotel Le Presbytère Paris
Hotel Le Presbytère Hotel Paris
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Le Presbytère
Opinions
9,6
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Deborah, Westerly
Viatge en parella
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deborah
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Olivier
Viatge en parella
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Olivier
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Wulandari
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wulandari
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas, Brooklyn
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel, Bethlehem
Viatge en parella
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Albert
16 de maig de 2025
Albert
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Normand, Kitchener
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Normand
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul Andrew Gerard, Etobicoke
Viatge en parella
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul Andrew Gerard
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Erin
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erin
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Louis
Viatge en parella, Viatge en grup
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Louis
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shawn
Viatge en parella
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shawn
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Brynn
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paris trip
Brynn
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gary
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gary
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carolyn, Calgary
Viatge en família
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carolyn
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schönes Hotel mit freundlichen Mitarbeitern
Viatger verificat
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
KEUNYOUNG
Viatge en família
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KEUNYOUNG
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Annaliza
Viatge en parella
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annaliza
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
G
Viatge en família amb nens petits
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
G
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph, Richfield
Viatge en parella
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
20 de gen. de 2025
Michael
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge de negocis
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
YUGO
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YUGO
Estada d’1 nit (des. 2024)