Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Paris Gare de l'Est TGV





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 127 €
taxes i impostos inclosos
21 de set. - 22 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits

Habitació estàndard, diversos llits
7,4 sobre 10
Bé
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(22 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
També et pot agradar

Marriott Village d'Ile-de-France
Bailly-Romainvilliers
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 1.003 opinions
Preu actual: 308 €
taxes i impostos inclosos
21 d’oct. - 22 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
ibis Paris Gare de l'Est TGV es troba a Districte X, una zona a París. És al districte comercial i a prop d'una estació de metro. A més de visitar punts de referència com ara Notre-Dame i Basílica del Sagrat Cor, si el que et ve de gust és anar de compres, no et perdis Galeries Lafayette i Camps Elisis. Per gaudir d'una nit diferent, pren nota: La Machine du Moulin Rouge és una bona opció. Als clients els agrada aquest hotel per la seva excel·lent comunicació amb el transport públic: Estació de metro de Gare de l'Est és a pocs metres i Estació de metro de Château d'Eau queda a 5 min a peu.

6 Rue Saint Laurent, Paris, Paris, 75010
Què hi ha als voltants
- Òpera Garnier - 6 minuts en cotxe - 2.3 km
- Galeries Lafayette - 6 minuts en cotxe - 2.3 km
- Notre-Dame - 7 minuts en cotxe - 3.0 km
- Museu del Louvre - 8 minuts en cotxe - 3.3 km
- Camps Elisis - 8 minuts en cotxe - 3.6 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Burger King - 2 minuts a peu
- Bouillon Chartier Gare de l'Est - 2 minuts a peu
- Yummy Asian Food - 2 minuts a peu
- Café de l'Est - 1 minuts a peu
- Schmid - 1 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
ibis Paris Gare de l'Est TGV
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.53 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10.50 EUR per adult i 6.95 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 37.50 EUR per dia (a 200 m; horari: 06:00-23:30).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20.00 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
ibis L' 10ème
ibis L' 10ème Hotel
ibis L' 10ème Hotel Paris Gare Est
ibis Paris Gare L' Est 10ème
ibis Paris Gare L' Est 10ème Hotel
ibis Gare L' Est 10ème Hotel
ibis Gare L' Est 10ème
ibis Paris Gare De L'est Tgv Hotel
ibis Paris Gare De L'est Tgv Paris
ibis Paris Gare De L'est Tgv Hotel Paris
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Paris Gare de l'Est TGV
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Verena
Viatge en família
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Verena
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Navid
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Navid
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
CLOSSET
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
CLOSSET
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
SYLVIE
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SYLVIE
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Alfred
Viatge en parella
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfred
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ket
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ket
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
P
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
P
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
brigitte
29 de maig de 2025
brigitte
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
SHENG HSIUNG
Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good experience
SHENG HSIUNG
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Felix
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Felix
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Julia
Viatge en parella, Viatge en fam ília
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Julia
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Nathan
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Nathan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
HARMONIC
24 d’abr. de 2025
HARMONIC
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Laura
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en família amb nens petits
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sabrina
Viatge en família
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sabrina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aymeric
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aymeric
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Caitlin
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Disappointing
Caitlin
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Véronique SIMLER
Viatge en grup
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Véronique SIMLER
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Alan
Viatge en grup
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ideal for a touring trip
Alan
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Hélène
Viatge en família
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hélène
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marie
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie
Estada d’1 nit (març 2025)