Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament SUNVILLE HOTEL





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Queen)

Habitació Deluxe (Queen)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Queen)

Habitació superior (Queen)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (Queen)

Habitació estàndard (Queen)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica (King)

Habitació clàssica (King)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, balcó

Habitació amb dos llits individuals, balcó
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sunshine Village, Purok 4, Barangay Bolod, Panglao, Bohol, 6340
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Panglao Vista Suites by SMS Hospitality
Panglao Vista Suites by SMS Hospitality
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 39 opinions
Preu actual: 46 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600 PHP per vehicle (només l'anada, 0 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 300 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-21:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
Els àpats establerts se serveixen únicament a l'habitació (no hi ha restaurant ni menú)
L’allotjament també es coneix com a
Sunshine Village Resort Panglao
Sunshine Village Panglao
SUNVILLE HOTEL Hotel
SUNVILLE HOTEL Panglao
Sunshine Village Resort
SUNVILLE HOTEL Hotel Panglao
Preguntes freqüents
Opinions: SUNVILLE HOTEL
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de maig de 2025
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Louise
Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Louise
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Analyn
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Analyn
Estada de 20 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Evgeny
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Evgeny
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joe
Viatge en parella
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joe
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cristian
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cristian
Estada de 14 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
taehyun
12 de març de 2025
taehyun
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
YOUNGMIN
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
YOUNGMIN
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Romulo
8 de març de 2025
Romulo
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Andreas
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Andreas
Estada de 6 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Marilyn
1 de març de 2025
Marilyn
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Andreas
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Andreas
Viatge en grup
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Darrell
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Darrell
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joefred
Viatge en parella
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joefred
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Basia
Viatge en parella
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Basia
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Omotayo
Viatge en parella
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Omotayo
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
JAMES
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JAMES
Estada de 9 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Jazmine
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jazmine
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Evangeline
Viatge en família
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Evangeline
Estada de 6 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Kristine
Viatge en grup
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kristine
Estada de 7 nits (des. 2024)