Panglao Kalikasan Dive Resort
Hotel a Panglao amb esmorzar gratuït i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Panglao Kalikasan Dive Resort





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite familiar, no fumadors, vistes a l'oceà

Estudi en suite familiar, no fumadors, vistes a l'oceà
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, diversos llits

Habitació familiar, diversos llits
El més destacat
Aire condicionat
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits dobles

Habitació Deluxe, 2 llits dobles
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Purok 4, Napaling, Tangnan, Panglao, 6340
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Yellow Mango Resort Bohol
Yellow Mango Resort Bohol
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Piscina infantil
9.6 de 10, Excepcional, 79 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir GCash.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Panglao Kalikasan Dive Resort Tagbilaran
Panglao Kalikasan Dive Tagbilaran
Kalikasan Dive Resort
Panglao Kalikasan Dive
Kalikasan Dive
Panglao Kalikasan Dive Resort Bohol Province/Panglao Island
Panglao Kalikasan Dive Panglao
Panglao Kalikasan Dive Resort Hotel
Panglao Kalikasan Dive Resort Panglao
Panglao Kalikasan Dive Resort Hotel Panglao
Preguntes freqüents
Opinions: Panglao Kalikasan Dive Resort
Opinions
7,0
Bo
7,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
JUNGYOON
Viatge en família
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
좋았습니다.
JUNGYOON
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Jesus
Viatge en família
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesus
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Georges
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Georges
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Junghwan
Viatge en família amb nens petits
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Junghwan
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Jay
21 de juny de 2024
Jay
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Shiela
Viatge en grup, Viatge en família
20 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shiela
Estada de 3 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Hyomi
Viatge en família
16 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
카일카산리조트후기


Hyomi
Estada de 3 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
HSINYI
Viatge en família
26 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HSINYI
Estada de 3 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
22 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Marc
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
Estada de 2 nits (febr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
4 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
17 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
16 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Ok liksom
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Marlon
5 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good
Marlon
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Patrick, Vallejo, CA
23 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada de 3 nits (ag. 2017)
2/10, Horrible
James, Panglao Island Philippines
12 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Got ripped off. Don't stay there
James
8/10, Bo
Xuzhong
29 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei