Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nipah Bay Villa





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Family (Type B)

Family (Type B)
El més destacat
Individually furnished
Individually decorated
Air conditioning
TV
Ceiling fan
Private bathroom
Cable channels
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Nipah Bay Villa es troba a Illa Pangkor, a prop de la platja. Fort Neerlandès i Kota Belanda són alguns dels punts d'interès de la regió. Si busques unes vacances actives, també pots apropar-te a Moll Damai Laut i a Damai Laut Golf and Country Club. Caiac, submarinisme i immersió lleugera són activitats magnífiques que pots fer molt a la vora. Si t'ho estimes més, pots gaudir de l'aire lliure amb disciplines com les rutes de senderisme o ciclisme, que també pots practicar a prop.

Lot. 4442 & 4434, Teluk Nipah, Pangkor Island, Perak, 32300
Què hi ha als voltants
- Platja Teluk Nipah - 2 minuts a peu - 0.2 km
- Platja del Corall - 15 minuts a peu - 1.3 km
- Platja de Teluk Ketapang - 17 minuts a peu - 1.5 km
- Platja de Pasir Bogak - 4 minuts en cotxe - 3.5 km
- Temple Hindú - 9 minuts en cotxe - 7.2 km
Restaurants
- Teluk Nipah - 2 minuts a peu
- Daddy's Cafe - 3 minuts a peu
- Ombak Inn Chalet - 1 minuts a peu
- Riuh Rendah Seafood - 2 minuts a peu
- Dinner @ Pangkor Village Beach Resort - 4 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: 5.50 MYR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 750 MYR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 30.00 MYR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Nipah Bay Villa Cabin
Nipah Bay Villa Pangkor Island
Nipah Bay Villa Cabin Pangkor Island
Preguntes freqüents
Opinions: Nipah Bay Villa
Opinions
6,6
7,8/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
5,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
29 de nov. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
6/10, Acceptable
wong, ipoh,perak
17 de febr. de 2012
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
nipah bay villa
wong
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de gen. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de gen. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
chrisC, lumut
11 de gen. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The
chrisC
2/10, Horrible
Thomas, San Diego, CA
9 de gen. de 2012
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cramped, cramped, cramped
Thomas
4/10, Deficient
Viatger verificat
1 de gen. de 2012
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Veikko, Sweden
11 de des. de 2011
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació