Park Prime Goa

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Casino Deltin Royale

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Park Prime Goa

Roba de llit d'alta qualitat i matalassos de la marca Select Comfort
Exterior
S'hi serveixen esmorzars, dinars i sopars
S'hi serveixen esmorzars, dinars i sopars
Suite Premier, 1 llit doble, fumadors, vistes al mar | Vista de la platja o del mar

Opinions

6,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar inclòs
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja
El preu actual és de 52 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació executiva, 1 llit doble o 2 llits individuals

El més destacat

Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 1 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació Elite, 1 llit doble o 2 llits individuals

El més destacat

Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
  • 2 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Suite Premier, 1 llit doble, fumadors, vistes al mar

El més destacat

Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Near Patto Bridge, Opp. PWD Colony, Patto, Panjim, Panaji, Goa, 403001

Què hi ha als voltants

  • Casino Deltin Royale - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Església de Nostra Senyora de la Immaculada Concepció - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Platja de Candolim - 13 minuts en cotxe - 12.2 km
  • Fort Aguada - 13 minuts en cotxe - 12.2 km
  • Platja de Sinquerim - 13 minuts en cotxe - 12.2 km

Com moure’s per la zona

  • Karmali Station: 17 min en cotxe
  • Aeroport de Goa-Dabolim (GOI): a 35 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Caravela - ‬7 minuts a peu
  • ‪Miski - ‬3 minuts a peu
  • ‪Down The Road - ‬2 minuts a peu
  • ‪Antonio - ‬6 minuts a peu
  • ‪Subway - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Park Prime Goa

Hotel a prop de Casino Deltin Royale
Aprofita que Park Prime Goa ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, servei de bugaderia i tintoreria i un bar. El restaurant de les instal·lacions, Tulip Restaurant, ofereix esmorzars, dinars i sopars. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un centre de conferències a la teva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Servei de limusina o xofer, servei de recepció obert les 24 hores i premsa gratuïta al vestíbul
  • Caixa forta a la recepció, servei de consergeria i ascensor
  • Assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
A Park Prime Goa, totes les habitacions ofereixen avantatges com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i premsa gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Matalassos de la marca Select Comfort i llits addicionals (de pagament)
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD de 26 polzades amb canals prèmium
  • Cafeteres/teteres, ventiladors de sostre i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) amb sol·licitud prèvia
  • Servei de recollida a l'estació de tren (recàrrec)
  • Servei de limusina o xofer

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït
  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Tulip Restaurant

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de conferències

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 7 plantes
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Llit addicional (recàrrec)
  • Matalàs de la marca Select Comfort
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 26 polzades amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 2000 INR.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1500.0 INR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 2500 INR per adult
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 1500 INR per nen (5-12 anys)

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 2000 INR.
  • Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Rose Valley Marigold
Hotel Rose Valley Marigold Panaji
Rose Valley Marigold
Rose Valley Marigold Panaji
Hotel Park Prime Goa Panaji
Hotel Park Prime Goa
Park Prime Goa Panaji
Park Prime Goa
Hotel Park Prime Goa/Panaji
Park Prime Goa Hotel
Hotel Park Prime Goa
Park Prime Goa Panaji
Park Prime Goa Hotel Panaji

Preguntes freqüents

Park Prime Goa accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Park Prime Goa?

Amb data 6 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Park Prime Goa el dia 7 d’ag. de 2025 són d'almenys 51,55 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Park Prime Goa?

En aquest allotjament no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Park Prime Goa?

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 2000 INR (servei subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Park Prime Goa?

Registre de sortida: 11:00.

Park Prime Goa ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo).

On es troba Park Prime Goa?

Aquest hotel es troba a Patto i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Edifici de la Secretaria i Casino Deltin Royale. Pont de Panaji i Riu Mandovi també són a menys de 10 min.

Opinions: Park Prime Goa

Opinions

6,0
Puntuació 10: Excel·lent. 3 de 27 opinions
Puntuació 8: Bo. 7 de 27 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 7 de 27 opinions
Puntuació 4: Deficient. 6 de 27 opinions
Puntuació 2: Horrible. 4 de 27 opinions

7,0/10

Neteja

6,8/10

Personal i servei

7,0/10

Comoditats

6,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Vainateya

Viatge en família
Estada de 2 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Rishi

Què li ha agradat: Personal i servei
Room not worth the amount paid....
Estada d’1 nit (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Jimitkumar

Estada de 2 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

Sidney

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Close to Festival facilities and to the centre of town. Plenty of restaurants/cafes.
Estada de 3 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Andrew

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2024)

6/10, Acceptable

Raghuveer

Good reception,good service,Good location,dear view was awesome especially during night..
Estada d’1 nit (des. 2023)

4/10, Deficient

Avichal

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
No hand towel, Room tight, Room 402 etc. on 5th floor as per elevator.
Estada d’1 nit (abr. 2023)

2/10, Horrible

Janardhan Reddy

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
I have booked for 3persons for 2 days but hotel people not provided extra bed for 3rd person, and at the time of checkout we asked for refund for not providing extra bed they not refunded and answered very casual.
Estada de 2 nits (febr. 2023)

4/10, Deficient

P.Venu

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

not worth / disappointed

hotel staff are too good. but the room is not worth for the amount which I have paid Rs.7100 and I have paid 7100 for room where they hotel people have given bill for 5200. and totally disappointed.
Estada d’1 nit (nov. 2021)

8/10, Bo

A.K.Raymond

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Rooms with a fantastic view

Fantastic view. Friendly staff. Satisfactory breakfast. Rooms well clean. Seems the staff do their best but since the hotel requires a lot of maintenance almost everywhere, the cleanliness becomes a shadow.
Estada de 4 nits (febr. 2019)

10/10, Excel·lent

Shamsunder

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

5 star Hospitality

Excellent Hotel.

2/10, Horrible

Me & Ru , milano

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel sporco e servizio pessimo

Avevo prenotato dall'Italia una camera tripla. Siamo arrivati al matino presto e la camera era doppia e non tripla. In più avevo chiesto la macchina che venisse all'aeroporto e non è stata mandata. Ho soggiornato due notti per esigenza e per poter trovare subito un'altro albergo perché l'hotel era indecente. Lenzuola e asciugamani macchiati, pulizia della camera inesistente e serviZio pessimo. Lo sconsiglio vivamente.

2/10, Horrible

ajay, mumbai

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Average hotel with high terrif.

It's totally different that was shown on the website and no hot water facility breakfast was below average.on this cost we can get excellent hotel on beach.

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Not worth the price they charge

We booked Rose Marigold through Expedia but had a disappointing experience. It is definitely not worth the amount they charge. The Hotel reception staff and the security guard are very helpful but the quality of food, room size etc is horrible, probably worse than a 2 star. They have a location advantage as they are right opposite the Mandovi river cruise but if you book an executive room you do not get a god sea view. To get a sea facing view you need to book a suite. Overall not very happy with the facilities.

4/10, Deficient

Akash, Delhi

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

So So ok

Hotel Mgmt team needs to spend lot of money and effort to renovate the hotel, will prefer another option next time

6/10, Acceptable

Anik, Mumbai

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

good location for casino enthusiasts

Clean hotel with a good location for people planning to go to casinos. Otherwise a bit far off if u plan to go to north goa or south goa beaches.

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

8/10, Bo

lan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
一般快捷酒店配置,性价比不高.交通方便,门口随时有出租车.

4/10, Deficient

Juergen

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

not satisfied at all

I am staying 200 nights per year in hotel rooms but this one was a dissapointing hotel where I will not retrun to. Staff unfriendly and incompetent, Fungi in Bathroom, heavily stained toilet (but had the paper seal - disinfected around it - you did see that they just put the seal on but never even tried to clean it. I had a luxury room but no remote control for the A/C. It was freezing cold in the room, I asked for a remote control, they refused to permanently hand one over to me, as they said that two other rooms are connected, and if I switch off the A/C the other two rooms also dont have A/C. There was also in the night a noise coming from inside the centralized A/C, possibly mice as it did sound, but this is just an assumption from my side. Overall, there are much better places to stay in Goa, same price, a little bit out of the city and much more professionally run than this hotel.

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

6/10, Acceptable

shriram, Mumbai

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

we stayed at marigold in March 12

a decent place. however they dont serve alcohol. food qualtiy is really good. staff courteous, cooperative but indifferent. I had reserved a room (elite)in advance thu hotels.com but they had alloted my room to other walk in guests despite making payment in full in advance . we were alloted other room in the same class, but how they can allot a fully paid booked room to other guests. thats not fair and there was no apology for that. although location is central place,surroinding area is not pleasant. once u r in room its good. only once restaurant but food is good. no other facilities like refrigerator in room, laundry(ironing etc), bar, coffee shop, no good room service. Despite booking thru hotels.com there is no guarantee that your bookings are honoured. pl check on this. no other complaints.I would not book thru Hotels.com again and not stay in that hotel again. despite booking week in advance and maing full payment for room for 4 days stay, there is no guarantee that the room is booked that is the conclusion i could arrive at .will not recommend any hotel with no integirty to tohers....

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

MARIGOLD HOTEL IN PANJIM GOA

hotel is just hopeless and 3rd class

4/10, Deficient

Jørgen, Fredericia

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Vandskade flere steder med svamp i loftet.Ingen alternativ værelsestilbud. Anmasende roomservice, ofte ringede og forstyrrede. God udsigt og ac anlæg, der ofte fungerede. Beskidte gardiner på værelset. I restaurenten i så vi en tjener tørre en beskidt kop af i gardinet. Glad og smilende betjning.

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel Marigold

Marvelous places for the reasonable price. Very clean and friendly and within walking distance of the center of the city. The only drawback was the Internet connection. It was complicated getting on-line. I highly recommend this place. The front desk and dining room staff were the best.

2/10, Horrible

VT, Leicestershire

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

AWFUL

Fungi growing around the bathroom mirror. Dirty and ripped bed linen. Stain in the toilet. Paint stripping of the walls. Electronic door keys do not work. This is just a partial but key list of problems and issued we endured. I have picturers to prove the disgust of the rooms. Staff come across un-welcoming and unfriendly. Stay at your own peril. ABSOLUTELY AWFUL!!!