Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Red Planet Palembang





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Jend.Sudirman,Kelurahan 20 Ilir III, Kecamatan Ilir Timur I, Palembang, South Sumatra, 30129
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 55000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 55000 IDR per un període de 24 hores. L'import pot variar.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 33000 IDR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 33000 IDR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Tune Palembang
Tune Hotel Palembang
Tune Palembang
Red Planet Palembang Hotel
Red Planet Palembang
Red Planet Palembang Hotel
Red Planet Palembang Palembang
Red Planet Palembang Hotel Palembang
Preguntes freqüents
Opinions: Red Planet Palembang
Opinions
6,6
7,2/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
5 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2020)
6/10, Acceptable
Allen
16 d’ag. de 2018
Allen
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
LING FANG
12 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LING FANG
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Yvonne
13 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good budget hotel.
Yvonne
Estada d’1 nit (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Andai
25 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tidak ada parkir
Andai
Estada d’1 nit (jul. 2017)
4/10, Deficient
kim, seoul korea
25 d’ag. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
it like ibis style hotel
kim
Estada d’1 nit (ag. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel 2* pada harga 3*
Viatger verificat
6/10, Acceptable
David
14 d’ag. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
2/10, Horrible
Viatger verificat
3 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kecewa menginap di red planet
Viatger verificat
8/10, Bo
Firman
28 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Firman
8/10, Bo
Hodirman
30 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Hodirman
6/10, Acceptable
Sunario
19 de nov. de 2015
Sunario
6/10, Acceptable
HARYANTO, Bandung
14 d’ag. de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei
Lumayan
HARYANTO
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de juny de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Budget Hotel Recommended
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Hotel yang kompetitif
Viatger verificat
8/10, Bo
Handri, Surabaya
9 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excellent budget hotel
Handri
10/10, Excel·lent
Edmond, Kuala Lumpur
13 de nov. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very Good Hotel
Edmond
6/10, Acceptable
arya, bali
7 d’ag. de 2014
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació