Hotel Neo Palma - Palangkaraya by ASTON
Hotel al centre a Palangkaraya amb servei complet de spa i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Neo Palma - Palangkaraya by ASTON





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 28 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Orion)

Habitació Deluxe (Orion)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Tjilik Riwut Km. 1 No. 1, Bundaran Besar, Palangkaraya, Central Kalimantan, 73111
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bukit Raya Guesthouse
Bukit Raya Guesthouse
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 5 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 90000 IDR per adult i 45000 IDR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel NEO Palma Palangkaraya
Hotel NEO Palma
NEO Palma Palangkaraya
NEO Palma
Hotel NEO Palma
Hotel Neo Palma Palangkaraya by ASTON
Hotel Neo Palma - Palangkaraya by ASTON Hotel
Hotel Neo Palma - Palangkaraya by ASTON Palangkaraya
Hotel Neo Palma - Palangkaraya by ASTON Hotel Palangkaraya
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Neo Palma - Palangkaraya by ASTON
Opinions
7,2
Bo
7,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en grup
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Marisa
6 d’ag. de 2023
Marisa
Estada d’1 nit (ag. 2023)
4/10, Deficient
Steven, Sydney
22 de març de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Steven
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Larry P
Viatge de negocis
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Central Location
Larry P
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
5 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Air Sangat Keruh dan Bau
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Thierry
12 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel très contemporain
Thierry
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Not bad
Viatger verificat
8/10, Bo
Hari, Good, at the city center
18 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Breakfast variation is not good enough
Hari
Estada de 3 nits (nov. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
23 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bintan Bucket

Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Irwan
2 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and Comfort
Irwan
4/10, Deficient
Rohmat
29 de set. de 2016
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rohmat
8/10, Bo
Yusri
13 de set. de 2016
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusri
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 de juny de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei
Good Price.Service is Poor
Viatger verificat
8/10, Bo
YUTAKA, 北海道
24 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
冷えたビールあります
YUTAKA
10/10, Excel·lent
Marinus, jakarta
9 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació