Hotel Neo Palma - Palangkaraya by ASTON
Hotel al centre a Palangkaraya amb servei complet de spa i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Neo Palma - Palangkaraya by ASTON





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 23 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Orion)

Habitació Deluxe (Orion)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Junior Suite
Carregar totes les fotos de: Suite Room

Suite Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Tjilik Riwut Km. 1 No. 1, Bundaran Besar, Palangkaraya, Central Kalimantan, 73111
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Swiss-Belhotel Danum Palangkaraya
Swiss-Belhotel Danum Palangkaraya
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 12 opinions
Preu actual: 37 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 90000 IDR per adult i 45000 IDR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel NEO Palma Palangkaraya
Hotel NEO Palma
NEO Palma Palangkaraya
NEO Palma
Hotel NEO Palma
Hotel Neo Palma Palangkaraya by ASTON
Hotel Neo Palma - Palangkaraya by ASTON Hotel
Hotel Neo Palma - Palangkaraya by ASTON Palangkaraya
Hotel Neo Palma - Palangkaraya by ASTON Hotel Palangkaraya
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Neo Palma - Palangkaraya by ASTON
Opinions
7,2
Bo
7,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en grup
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Marisa
6 d’ag. de 2023
Marisa
Estada d’1 nit (ag. 2023)
4/10, Deficient
Steven, Sydney
22 de març de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Steven
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Larry P
Viatge de negocis
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Central Location
Larry P
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
5 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Air Sangat Keruh dan Bau
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Thierry
12 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel très contemporain
Thierry
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Not bad
Viatger verificat
8/10, Bo
Hari, Good, at the city center
18 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Breakfast variation is not good enough
Hari
Estada de 3 nits (nov. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
23 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bintan Bucket

Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Irwan
2 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and Comfort
Irwan
4/10, Deficient
Rohmat
29 de set. de 2016
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rohmat
8/10, Bo
Yusri
13 de set. de 2016
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusri
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 de juny de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei
Good Price.Service is Poor
Viatger verificat
8/10, Bo
YUTAKA, 北海道
24 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
冷えたビールあります
YUTAKA
10/10, Excel·lent
Marinus, jakarta
9 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació