Yoma hotel
Hotel a Pai amb servei gratuït de connexió amb l'aeroport i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Yoma hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Vil·la

Vil·la
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, vistes a la muntanya

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, vistes a la muntanya
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

59 Moo 6 T. Viengtai, Pai, Mae Hong Son, 58130
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Quarter Hotel
The Quarter Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
8.0 de 10, Molt bé, 145 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250 THB per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 600.0 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 31 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Cap d'Any
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Yoma hotel Pai
Yoma hotel
Yoma Pai
Yoma hotel Pai
Yoma hotel Hotel
Yoma hotel Hotel Pai
Preguntes freqüents
Opinions: Yoma hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Soyong
22 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Soyong
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
SEOKHWA
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
SEOKHWA
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Natália
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Natália
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Herman
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Herman
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
JOONGSUB
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOONGSUB
Estada de 3 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Sabine
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Dommage décevant
Sabine
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Shawnee
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great views
Shawnee
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Jonathan
Viatge en parella
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en grup
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Chloe
1 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chloe
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Amelia
Viatge en parella
26 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amelia
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Sam
14 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful hotel, beautiful location
Sam
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Erik
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Prijs kwaliteit goed
Erik
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
SURAPHAN
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SURAPHAN
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Janneke
13 de gen. de 2024
Janneke
Estada de 5 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Phisut
Viatge en parella
10 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Phisut
Estada d’1 nit (gen. 2024)
6/10, Acceptable
David
Viatge en parella
31 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
David
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Sébastien
24 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sébastien
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Bernard
12 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Great place except for front desk staff aloofness.
Bernard
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
PAKAMARD
3 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
PAKAMARD
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Lam
16 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lam
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
kenji
29 d’abr. de 2023
kenji
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Ivan
Viatge en parella
15 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivan
8/10, Bo
Olivia
Viatge en grup
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olivia
Estada d’1 nit (gen. 2020)