Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Queen’s Hotel by BON Hotels





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 48 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe

Habitació de luxe
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard

Apartament estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
2 dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5 Baron Van Reede Street, Oudtshoorn, Western Cape, 6625
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Surval Boutique Olive Estate
Surval Boutique Olive Estate
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 19 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 180 ZAR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 18 anys sense la supervisió d'un adult
Puntuació nacional
El Consell Regulador del Turisme de Sud-àfrica (TGCSA), l'organisme oficial sud-africà encarregat de la qualitat, ha atorgat aquesta classificació.
L’allotjament també es coneix com a
Queens Hotel Oudtshoorn
Queens Oudtshoorn
Queen's Hotel Oudtshoorn
Queen's Oudtshoorn
Queen's Hotel
Queen’s By Bon Hotels
Queen’s Hotel by BON Hotels Hotel
Queen’s Hotel by BON Hotels Oudtshoorn
Queen’s Hotel by BON Hotels Hotel Oudtshoorn
Preguntes freqüents
Opinions: Queen’s Hotel by BON Hotels
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Claudia
Viatge en parella
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
jonathan
Viatge en família amb nens petits
23 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
jonathan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raphaël
Viatge en família
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raphaël
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Andreas
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Schönes historisches Hotel
Andreas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Britta
Viatge en parella
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Britta
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Goed
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Eric
Viatge en família
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Eric
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
wilbert
Viatge en parella
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
wilbert
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kevin
4 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
David
28 de febr. de 2024
David
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin, Lachine
13 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Martin
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Antoine
17 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The great hotel of Outshdoorn

Antoine
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Rachel
Viatge en parella
2 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachel
8/10, Bo
Jorge Luis
6 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel, excellent personnel, mais à améliorer
Jorge Luis
Estada de 3 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Jessica
23 de des. de 2022
Jessica
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Theunis
Viatge en família
2 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Theunis
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Ian
Viatge en grup
16 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It’s good here
Ian
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Belinda
5 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant overnight stay
Belinda
Estada d’1 nit (juny 2021)
6/10, Acceptable
Peter
31 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
High expectations shattered
Peter
Estada de 2 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Willie
Viatge de negocis
22 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Willie
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Juliette
Viatge de negocis
21 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The beautiful Queen's Hotel!
Juliette
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Linet
17 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Linet
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
6/10, Acceptable
Jako
1 d’abr. de 2021
Jako
Estada d’1 nit (març 2021)