Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Martin's Louvain-la-Neuve





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
26 de set. - 27 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
9,4 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 Rue de l’Hocaille, Anneau Central Nord, Ottignies-Louvain-la-Neuve, Walloon Brabant, 1348
Sobre aquest allotjament
Martin's Louvain-la-Neuve
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
This property charges a per visit fee to access the spa.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 22 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 30 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec per l'ús de la cuina o la cuina bàsica: 10 EUR per nit.
- El càrrec per l'ús de les instal·lacions (20 EUR per persona i per estada) inclou el següent: sauna, banyera d'hidromassatge, spa, piscina i gimnàs.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés a la piscina climatitzada, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Towels are available on request at the reception desk.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-19:00.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Martin's Louvain-la-Neuve Hotel
Martin's LouvainlaNeuve Hotel
Martin's Louvain la Neuve
Martin's Louvain La Neuve
Martin's Louvain-la-Neuve Hotel
Martin's Louvain-la-Neuve Ottignies-Louvain-la-Neuve
Martin's Louvain-la-Neuve Hotel Ottignies-Louvain-la-Neuve
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Martin's Louvain-la-Neuve
8,6
Excel·lent
9,4
Neteja
8,4
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Furkan
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Furkan
Estada de 2 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Sakiko
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sakiko
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Richard, Phoenix
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sampat Kumar
13 de juny de 2025
Sampat Kumar
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
André
19 de maig de 2025
André
Estada de 5 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Gabriel
7 de maig de 2025
Gabriel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
michael
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
michael
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stéphane
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stéphane
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ludivine
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ludivine
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gayaneh
Viatge de negocis
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Gayaneh
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Zaruhi
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zaruhi
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ALEXANDER
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALEXANDER
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sandrine
Viatge en grup
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandrine
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
sindy
9 de març de 2025
sindy
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mauro
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauro
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Catherine
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Catherine
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anastasiia
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
Anastasiia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Axel
2 de febr. de 2025
Axel
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Huguette
21 de gen. de 2025
Huguette
Estada de 9 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Uriel
30 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Uriel
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
DELESPAUX
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Bof
DELESPAUX
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
SELMA
Viatge de negocis
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SELMA
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Rosslyn
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Rosslyn
Estada d’1 nit (des. 2024)