Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Biwako Grand Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 204 €
5 d’oct. - 6 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese room, with Bathroom)

Habitació tradicional (Japanese room, with Bathroom)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
4 Banys
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, bany compartit (Japanese Style)

Habitació bàsica, bany compartit (Japanese Style)
8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
4 Banys
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva (Japanese Style, with Open-air Bath)

Habitació executiva (Japanese Style, with Open-air Bath)
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
2 Banys
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Escriptori
També et pot agradar

Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.023 opinions
Preu actual: 93 €
26 de set. - 27 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6-5-1 Ogoto, Otsu, Shiga-ken, 520-0101
Sobre aquest allotjament
Biwako Grand Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 150.0 JPY per estada
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec del futon: 5000 JPY per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Biwako Grand Hotel Otsu
Biwako Grand Otsu
Biwako Grand
Biwako Grand Hotel Otsu
Biwako Grand Hotel Ryokan
Biwako Grand Hotel Ryokan Otsu
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Biwako Grand Hotel
8,4
Molt bo
8,2
Neteja
8,0
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
シンゴ
14 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
シンゴ
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
りょうや
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
りょうや
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
ツネオ
Viatge en família amb nens petits
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
ツネオ
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
ゆい
18 d’ag. de 2025
ゆい
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
DAISUKE
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

DAISUKE
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
yasuda
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
yasuda
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
AKIKO
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIKO
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
あつき
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
あつき
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
ちさの
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ちさの
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenta
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenta
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Melissa
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melissa
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Craig
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Craig
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kin Kwan Eddie
Viatge en parella
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kin Kwan Eddie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Chung Yi
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chung Yi
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Perez
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perez
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Takahiro
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takahiro
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
15 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Reiko
15 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
サービス
Reiko
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Alan
24 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de set. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)