Ostend Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja d'Ostende
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ostend Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 170 €
taxes i impostos inclosos
21 d’ag. - 22 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
16 Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Londenstraat 6, Ostend, 8400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Ostendian
The Ostendian
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
10.0 de 10, Excepcional, 11 opinions
Preu actual: 95 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.00 EUR per habitació i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ostend
Ostend Hotel
Ostend Hotel Ostende
Ostend Hotel Hotel
Ostend Hotel Ostend
Ostend Hotel Hotel Ostend
Preguntes freqüents
Opinions: Ostend Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Keith, Westfield, Dereham
Viatge de negocis
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keith
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Peter
Viatge en parella
5 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Peter
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ryo
4 de des. de 2023
Ryo
Estada de 22 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Yann
Viatge en família
31 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Déçu !!
Yann
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Anna
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Ruben
Viatge en parella
10 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ruben
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Michel
28 d’ag. de 2022
Michel
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Adrien
Viatge en família
31 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super hôtel les gens sont sympathique




Adrien
Estada de 3 nits (jul. 2022)
4/10, Deficient
Jean
8 de maig de 2022
Jean
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Erika
20 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Goed hotel
Erika
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Dominic
Viatge de negocis
24 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dominic
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Catherine
Viatge en grup, Viatge en família
17 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
top
Catherine
Estada de 2 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
17 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2021)
8/10, Bo
Wendy
Viatge en família
10 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Voor herhaling vatbaar!
Wendy
Estada de 2 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
18 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2021)
8/10, Bo
Ann
Viatge en família
16 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geweldig
Ann
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
jaouhar
Viatge en família
8 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
jaouhar
Estada de 2 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
steve jean-ma
Viatge en família
19 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
steve jean-ma
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Back
31 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Back
Estada de 3 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Mbizi
Viatge en família
28 d’ag. de 2020
Mbizi
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Rolf
14 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rolf
Estada de 2 nits (ag. 2020)