Hotel De Hofkamers
Hotel amb una sauna i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja d'Ostende
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel De Hofkamers





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 158 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ijzerstraat 5, Ostend, 8400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Upstairs Hotel
Upstairs Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Sala de jocs
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 338 opinions
Preu actual: 81 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.00 EUR per habitació i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 24 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 24 EUR per nit.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 25 EUR.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 10 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 30.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
De Hofkamers
De Hofkamers Ostend
Hofkamers
Hotel De Hofkamers
Hotel De Hofkamers Ostend
Hotel Hofkamers
Hotel Hofkamers Ostend
Hofkamers Ostend
Hotel De Hofkamers Hotel
Hotel De Hofkamers Ostend
Hotel De Hofkamers Hotel Ostend
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel De Hofkamers
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JEAN
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JEAN
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Michel
Viatge en parella
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja
Michel
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ferie i Oostende
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Falk
Viatge en parella
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Falk
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Søren
Viatge de negocis
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel mother :-)
Søren
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Cecille
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cecille
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Sonia
29 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sonia
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Marie-Jose
11 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie-Jose
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Werner
Viatge de negocis
31 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Werner
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Johan
29 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Johan
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Jean Pierre
Viatge en parella
27 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jean Pierre
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Naomi
Viatge en família
1 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naomi
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
PAUL
Viatge en parella
2 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
PAUL
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Catherine
1 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Catherine
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Louis
22 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
Louis
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
8 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Frank
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Michel
5 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Lieve
2 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lieve
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Leen
Viatge en família
22 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leen
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Karel
Viatge de negocis, Viatge en família
6 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karel
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Monique
Viatge en parella
26 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Monique
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Annita
18 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annita
Estada de 2 nits (maig 2023)