Thon Hotel Gardermoen
Hotel a Ullensaker amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Thon Hotel Gardermoen





Serveis populars
El preu actual és de 98 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(76 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 2 llits individuals, no fumadors (Standard)

Habitació familiar, 2 llits individuals, no fumadors (Standard)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(146 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació, accessible

Habitació, accessible
9,0 sobre 10
Fantàstic
(19 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Radisson Blu Park Hotel, Oslo
Fornebu
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.2 de 10, Molt bé, 1.001 opinions
Preu actual: 95 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Balder Allé 22, Gardermoen, Ullensaker, 2060
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Quality Airport Hotel Gardermoen
Quality Airport Hotel Gardermoen
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.006 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 70 NOK per persona només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 170 NOK per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament a l'aire lliure de llarga durada: 600 NOK per setmana.
- Càrrec per animals de companyia: 400 NOK per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Thon Gardermoen
Thon Hotel Gardermoen
Thon Hotel Gardermoen Ullensaker
Thon Gardermoen Ullensaker
Thon Hotel Gardermoen Hotel
Thon Hotel Gardermoen Ullensaker
Thon Hotel Gardermoen Hotel Ullensaker
Preguntes freqüents
Opinions: Thon Hotel Gardermoen
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Horst
Viatge en grup
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Horst
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammed
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammed
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerald
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerald
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Ramesh
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramesh
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Katherine
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katherine
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Oleg
Viatge en parella
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oleg
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Astrid
Viatge en família
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Astrid
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Regan
Viatge en família
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Regan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
sachin
1 de jul. de 2025
sachin
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
RONALD SCOTT
Viatge en grup
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RONALD SCOTT
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Penelope
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Penelope
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-Francois
26 de juny de 2025
Jean-Francois
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marlene
Viatge en família
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marlene
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Calvin
24 de juny de 2025
Calvin
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Liuni
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Liuni
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ViviAnne Marie
Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
ViviAnne Marie
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
William
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Cheryl
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheryl
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Theodore, Atchison
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Theodore
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kim, Regina
Viatge en parella
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bonnie
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bonnie
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
Viatge en família
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada d’1 nit (juny 2025)