THE OSAKA STATION HOTEL, Autograph Collection
Hotel al centre a Osaka amb 2 restaurants i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament THE OSAKA STATION HOTEL, Autograph Collection





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 366 €
7 de des. - 8 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 12 de 12 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Scenic Corner King)

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Scenic Corner King)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits dobles, no fumadors (Scenic Corner Twin)

Habitació, 2 llits dobles, no fumadors (Scenic Corner Twin)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Scenic King)

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Scenic King)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits dobles, no fumadors (Scenic Twin)

Habitació, 2 llits dobles, no fumadors (Scenic Twin)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Specialty Suite King)

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Specialty Suite King)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran (Scenic Allure)

Habitació, 1 llit de matrimoni gran (Scenic Allure)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Specialty Allure)

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Specialty Allure)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Specialty King)

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Specialty King)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits dobles, no fumadors (Specialty Twin)

Habitació, 2 llits dobles, no fumadors (Specialty Twin)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits dobles, no fumadors (Specialty Suite Twin)

Habitació, 2 llits dobles, no fumadors (Specialty Suite Twin)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Specialty Corner King)

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Specialty Corner King)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits dobles, no fumadors (Specialty Corner Twin)

Habitació, 2 llits dobles, no fumadors (Specialty Corner Twin)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un vàter amb bidet electrònic
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 510 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-2-2, Umeda, Osaka, 530-0001
Sobre aquest allotjament
THE OSAKA STATION HOTEL, Autograph Collection
Allotjaments similars

Hotel Hankyu RESPIRE OSAKA
Hotel Hankyu RESPIRE OSAKA
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.0 de 10, Fantàstic, 5.047 opinions
Preu actual: 140 €
8 de des. - 9 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 7500 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 4000 JPY per nit.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 8000 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
The Osaka Station Hotel, Autograph Collection Hotel
The Osaka Station Hotel, Autograph Collection Osaka
The Osaka Station Hotel, Autograph Collection Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: THE OSAKA STATION HOTEL, Autograph Collection
Opinions
9,6
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Kathryn
Viatge en parella
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathryn
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
TOSHIKO
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




TOSHIKO
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Angel, Arecibo
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angel
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en família amb nens petits
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ka Yin Violet
Viatge en família
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Ka Yin Violet
Estada d’1 nit (oct. 2025)
4/10, Deficient
Christopher
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Christopher
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge en família
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Frank
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
5 d’oct. de 2025
Steven
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Wai In
Viatge en família
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wai In
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
katsuyuki, SIMOITI
Viatge en família
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
katsuyuki
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Gregory
Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Gregory
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Celine
Viatge en família
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Celine
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
YI-JE
Viatge en família
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YI-JE
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Henry
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Henry
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Iman Zoghbi
Viatge en família
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Iman Zoghbi
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
PEI YU
Viatge en grup
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PEI YU
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Li
31 de jul. de 2025
Li
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
MUSTAFA DURMUS
29 de jul. de 2025
MUSTAFA DURMUS
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Taishi
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Taishi
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tatsuo
31 de maig de 2025
Tatsuo
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
masae
26 de maig de 2025
masae
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammad
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Mohammad
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Akshay
Viatge de negocis
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akshay
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en grup
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 6 nits (maig 2025)

















